SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Ladda ner: Familjen Hayd

Av Sara - 8 augusti 2012 20:30

Satt i flera timmar igår och skapade en familj. Till skillnad från tidigare så tänkte jag denna gång till lite extra och gav alla simmar en biografi. Blev ganska nöjd och tänkte därför ge er möjligheten att ladda ner dessa simmar. Antingen som hushåll eller bara de simmar ni gillar. Jag gjorde mitt bästa för att inte använda något CC men det gick väl sådär om jag ska vara ärlig.


Nathan Hayd.
Biografi: Nathans liv hade kanske inte riktigt blivit som han tänkt sig. När hans flickvän under gymnasiet blev gravid blev han livrädd men efter mycket tänkande bestämde han sig för att ta tillvara på papparollen. Tragiskt nog klarade inte Haley födseln av deras tvillingar och Nathan stod helt plötsligt där själv som ensamstående tvillingpappa. Han har dock aldrig svikit från deras sida och har sett dem växa upp till fina tonåringar även om Haleys, som fått namnet efter sin mamma, stil ibland kan ifrågasättas. Att tvillingarna tycker om Nathans nyfunna kärlek Alexandra och hennes lilla flicka betyder oerhört mycket och nu hoppas han att de ska bli en enda stor lycklig familj.  


 

Hår: Leva Livet
Byxor & T-shirt: Diesel

Skor: Grundspelet


 

Kostym: Grundspelet (tvådelad)
Skor: Grundspelet


 

Linne: Grundspelet

Kalsonger: Sovrum & Badrum (tror jag, rätta mig om jag har fel!)


 

Tröja & Byxor: Stadsliv
Skor: Grundspel (återigen - tror jag!)



 

Badshorts: TSR


Timothy Hayd

Biografi: Timothy får ofta höra att han är lik sin mamma. Han kan ju inte direkt säga
ifrån, han fick ju aldrig nöjet att lära känna henne. Till skillnad från sin
utåtgående syster är Timo lite blygare och håller sig helst på sin kant. Han
tycker mycket om att umgås med hans pappas flickväns lilla dotter och hon verkar
uppskatta honom. Skolan är det som upptar Timos liv och han drömmer om att en
dag få bli polis.

Hår: Kan vara Rampljuset, jag har ingen aning -hjälp?

Tröja: Leva Livet
Byxor: Store

Skor: Grundspelet


 

Kostym: Grundspelet (tvådelad)
Skor: Grundspelet


 
Byxor & Tröja: Grundspelet


 
Badshorts: Grundspelet


Haley Hydh

Biografi: De som inte känner Haley kan nog lätt missförstå henne på grund av hennes ganska
tuffa yta. Egentligen är hon en ganska vanlig tjej som behöver utlopp för sin
kreativa sida. Musik och konst är det som Haley brinner för och precis som sin
bror fokuserar hon på sina intressen i skolan. Kanske inte fullt så bra som
Timothy, han är nog pluggisen av de två. Haley är utåtriktad, har många vänner
och trots sitt alternativa yttre en av de populära i skolan. Något som Haley
inte har någonting emot.


Hår: Följde med en Sim jag laddade ner på exchange
Topp: Husdjur
Byxor: Store
Skor: Traelia
Piercings: IN3S
Nagellack: IN3S

Tatuering: Kitty Klan


 

Piercings & Tatuering: Se ovan
Klänning: All About Style


 

Tofflor & Nattlinne: Grundspelet


 

Tröja, Byxor & Skor: Grundspelet


 

Bikini: Grundspelet     



Alexandra Ramirez
Biografi: När Melodys pappa lämnade Alexandra själv med Melody var hon osäker på om hon
någonsin skulle våga lita på en ny kärlek. När hon sedan träffade Nathan kände
hon bara att det var rätt. När hon smält nyheten att han hade två tonåringar och
det visat sig att dessa ungdomar var två härliga unga människor som båda
uppskattade sin pappa och önskade honom allt gott var allt självklart. Nu hoppas
hon kunna kombinera sitt kockjobb med den nya stora familjen.
Hår: Anubis
Klänning med kavaj: Store
Skor: Kvällsnöjen

 
Klänning: Gasen i Botten

  
Nattlinne: Sovrum & Badrum


  
Tröja: Stadsliv
Byxor: Grundspelet
Skor: Leva Livet eller Stadsliv (hjälp mig!)

 
Baddräkt: Rampljuset (?)  

 
Melody Ramirez

Jag har inte skrivit någon biografi till Melody då hon är så liten, hon är dock dotter till Alexandra.
Jag kommer heller in lägga ut bilder på alla hennes klädstilar. De finns att se på hennes sida i min Studio.
I princip alla hennes kläder kommer från LJGaming
Hennes hår kommer från Little Cat


Ni kan antingen ladda ner en sim genom att klicka på dess namn. Då hamnar ni på deras nedladdningsida på exchange eller så kan ni välja att ladda ner hela hushållet här nedan. Självklart kan ni byta namn och skapa andra drömmar på dem. Det enda jag inte vill är att ni laddar upp dem igen som om ni skapat dem. :-)
Gillar den här familjen så mycket att jag funderar på att skapa en historia om dem. Vad tror ni? Ja, vi får se hur det blir med det.

Här kan ni ladda ner hela hushållet. Klicka bara på bilden.  

 
 
Ingen bild

Linda

8 augusti 2012 21:49

Det skulle vara kul med en historia! :)

 
Ingen bild

Amanda

9 augusti 2012 09:27

Fin familj, vill verkligen ha det där håret Melody har! Men det går dåligt ... när jag har laddat ner det kan jag inte öppna det! Hjälp? :)

 
Ingen bild

Amanda

9 augusti 2012 09:32

Är det en packagefil, för i så fall behöver jag verkligen hjälp!

Sara

10 augusti 2012 20:41

Melodys hår är en packagefil och du kan läsa här om hur du installerar sådana. :) http://simsdeluxe.bloggplatsen.se/2012/05/19/7950572-guide-installera-packagefiler/

 
Ingen bild

Michaela

10 augusti 2012 17:58

En snabb fråga om hur du loggar in i spelet. Hur skriver du @ i spelet, det går liksom inte, inte på macen iallafall. så sjuk irreterande! Har du något förslag hur man ska gå till väga?

(du kan svara på facebook, då ser jag svaret fortare) ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards