SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Roliga nyheter!

Av Sara - 27 augusti 2012 21:30

Åh, jag har så otroligt roliga nyheter att dela med mig av! 


Har ni någonsin drömt att få ställa era frågor direkt till skaparna av The Sims? Att få gå på ett SimsEvent som alla "coola" simsare gör? Jag med! Och vet ni vad? Jag ska få göra detta! 

Nästa vecka ska jag och min kompis åka upp till Stockholm och gå på ett Sims Event. Vi ska få träffa skaparna och jag kommer få möjighet att ställa frågor direkt till Graham Nardone! 
Jag önskar att jag kunde få ta med mig varenda en av er dit! Men det går ju inte så istället tänkte jag att jag kan ta med era frågor! Alla frågor rörande Supernatural och Seasons (eller SimCity om någon skulle vara intresserad av det). Eller om ni har några andra Simsfrågor. 


Åh, jag är så förväntansfull! 


Update 1 sep: Tack för alla frågor! Vill bara förtydliga att det är frågor om de nya spelen jag kulle vilja ha. :)

 
 
Ingen bild

Ida

27 augusti 2012 21:48

Är det fritt att komma dit?? Vart i stockholm ligger det?

Sara

27 augusti 2012 22:01

Endast speciellt inbjudna, tyvärr.

 
Saga och Embla, ALLT OM SIMS

Saga och Embla, ALLT OM SIMS

27 augusti 2012 22:05

Men vad kul! Vi ska också på eventet och intervjua Graham!

http://alltomsims.blogspot.se

Sara

27 augusti 2012 22:14

Vad roligt! Då lär vi ses med andra ord! :)

 
Fanny

Fanny

27 augusti 2012 22:35

Gud vad kul! Grattis :D

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annelie

28 augusti 2012 06:50

Kan du fråga om dem vet vad för limited edition saker som följer med med övernaturligt är?
Jag skulle gärna vilja köpa övernaturligt men jag vill först veta om d är värt att köpa limited edition!

 
Gräshoppan

Gräshoppan

28 augusti 2012 07:55

Gissa om jag är AVIS!
Grattis! :)

http://www.simlii.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Saga

28 augusti 2012 08:44

Var kan man ställa frågorna?:) GUD VAD KUUUL! Bor i Stockholm ju men tyvärr så kan man ju inte gå bara sådär....

 
Ingen bild

Annis

28 augusti 2012 12:13

Varför är det så mycket bugg i spelet?Och på sims 3 har jag en mod som gör så att dom kan inte har det där suddegummet när dom duschar och så dom ser verkligare ut men finns det nån på sims 2?

Sara

2 september 2012 19:28

Bugg kan bli av moddar, prestanda på datorn osv. Angående censurmod till TS2 så tror jag absolut att det finns. Kolla på MTS. :)

 
Elinor

Elinor

28 augusti 2012 14:39

Kan du fråga från mig ifall de kan göra nåt expansionspaket så man kan gå in i alla affärer och jobb, kunna se när simmarna jobbar och kunna styra dem vad de ska göra på jobbet, samma med tex caffererna, man ser när de äter och beställer, handla kläder och mat :)

http://www.elinors.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

28 augusti 2012 15:12

Nämen gud vad kul!
Grattis :)

http://annybunny.bloggplatsen.se

 
Aleex

Aleex

28 augusti 2012 16:07

Åh herregud, så avundsjuk på dig just nu!

Har en fråga: Kan de göra ett expack så man får se när simmarna är i skolan, styra, gå till lektioner, öppna skåp och lägga i böcker osv?

http://epicsims3.bloggplatsen.se

 
Mapacha

Mapacha

28 augusti 2012 17:05

Kan dom inte typ göra expack: Hotell eller nåt. Man kan jobba och bo på hotell! Vore ashäftigt! Och att man kan jobba inom dans, och man är med på jobbet då. :) tack !

http://www.mapachasims3.bloggplasen.se

 
Mapacha

Mapacha

28 augusti 2012 17:06

skrev fel URL... där uppe...

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
En sims älskare!

En sims älskare!

28 augusti 2012 17:27

Vad kul blir jätte avis ;)
Lt :3
Love bäretta allt sen! xD

http://Titcha-msp.bloggplatsen.se

Sara

2 september 2012 19:27

Lovar!

 
lizzie

lizzie

28 augusti 2012 19:30

kan jag få ta del av ditt årstider special, så bra skrivit!

http://topsims.bloggplatsen.se

Sara

2 september 2012 19:26

Ta del av? MEnar du använda på din blogg? Ja, såvida du hänvisar till min blogg är det okej. Kopiera inte rakt av bara. :)

 
love hannah99

love hannah99

28 augusti 2012 21:02

Aahhh!! Så kul för dejj! (:
Fråga dom vilket nästa sims spel kmr bli och
om älvor i sims3 övernaturligt kan få en älvbebis,
för det vore ju sött! :D♥

http://mspcheyens.bloggplatsen.se

Sara

2 september 2012 19:26

I will! :)

 
Ingen bild

Juliasims3

30 augusti 2012 22:19

Skulle inte du kunna fråga han om dem skulle kunna göra så man kan bo i radhus / kedjehus och man kan bo flera i lägenheter . Alltså grannar, och att dem fixar liggvagnar :) skulle vara jätte snällt om du kunde fråga det

Sara

2 september 2012 19:25

Skriver upp frågan! :)

 
Michelle

Michelle

1 september 2012 16:11

Har en fråga: Jag adopterade ett barn på sims (en bebis) när simarna fick hem henne var hon ljus på höger sida men på vänster sida var hon svart! höger handen var också svart! Vad beror det på och varför är det så?
Tacksam om du ställer frågan blev jätte chockad!

http://www.lillatjejensliv.bloggplatsen.se

Sara

2 september 2012 19:24

Hmm, det där låter som en bugg. Har du något CC installerat?

 
SimsSandra

SimsSandra

1 september 2012 17:32

Grattis! :)

http://simssandra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ella i Småland

1 september 2012 22:30

Det här är ingen fråga som rör spelen men om du vill ställa den så kan du väll fråga varför eventet inte är öppet för allmänheten? Det finns säkert jätte många simmare i Sverige som vill gå på simsevent.
En fråga som rör spelen. Varför vänta till November med att släppa årstider när det redan verkar vara klart?
Och snälla om du får möljighet och om du vill,
Säg till simskaparna att dem gör världens bästa spel och att dem är mina idoler och hälsa från Ella i Småland :)

Sara

2 september 2012 19:24

Det är nog främst just för att det finns JÄTTEMYCKET simsare som skulle vilja gå på eventet. :) Det skulle bli alldeles för stort för att hantera. :)

 
Ingen bild

Ella i Småland

1 september 2012 22:31

Det skulle vara super! Och då skulle jag bli skitglad!

 
SimsSandra

SimsSandra

2 september 2012 10:48

Nu kom jag på en fråga!
Har dom börjat arbeta med The Sims 4 eller tänker dom över huvutaget göra en 4:a? Och i så fall, vilket kommer vara den största skillnaden mellan 3:an och 4:an?

http://simssandra.bloggplatsen.se

Sara

2 september 2012 19:23

Det ska jag fråga! :) Tack för att du läser!

 
Michelle

Michelle

2 september 2012 14:46

har en till fråga som jag och min vän diskuterade.
Vad är det för språk dem talar i sims och varför är det just det språket?!

http://www.lillatjejensliv.bloggplatsen.se

Sara

2 september 2012 19:23

Det kan jag svara på. Språket heter Simlish och är ett påhittat språk. Först tänkte Will Wright (skaparen) att man kunde blanda ukrainska och tagalog men det blev inte som han tänkt så språket är helt påhittat. :)

Sul sul! (Simlish för hejdå)

 
saga

saga" title="http://bloggplatsen.se]saga[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]saga[/url]

4 september 2012 17:02

I sims 3 övernaturligt kan man då kli en zoombi-älva eller en vapyr äva eller nåt liknande?

http://Rampljus. bloggplatsen.se

Sara

4 september 2012 17:51

Jag vet inte men jag antar det? En vampyr och en älva borde ju kunna få barn liksom. Ska ta med den frågan till eventet!

 
Ingen bild

Tilda

4 september 2012 19:06

Hej!
Kan du fråga denna fråga till Graham: Om älvor blir bitna av en zombie blir det en zombie med vingar då?

 
Michelle

Michelle

5 september 2012 19:37

har en till fråga! hehe.. jag och min kompis diskuterade detta: Ska det komma något sims 4 och vad kommer skilja sig från sims 3 i det då? kommer man kunna bestämma längd, ålder eller något sådant?

http://www.lillatjejensliv.bloggplatsen.se

 
Michelle

Michelle

5 september 2012 19:40

en fråga som du inte behöver ställa till dem!
Vilka blir inbjudna inte för att vara elak men varför just du och dem som ska dit?

http://www.lillatjejensliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards