SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Tävling

Av Sara - 13 september 2012 19:04

Ja, då var det dags för en ny tävling som sagt! Denna tävling är indelad i olika steg som ni kan läsa om nedan. 


Steg 1. Ta en bild i ditt spel där inspirationen är SimsDeluxe. 
Förklaring: Tänk på SimsDeluxe och ta det du tänker på och gör/ta en bild i ditt spel. Använd fantasin! Poser är tillåtet men absolut ingenting som är ett måste. För att ta en bild i ditt spel kan du klicka på "C" knappen i ditt spel. 

 

Steg 2. Lägg ut bilden i din blogg där du också skriver att det är ditt tävlingsbidrag i SimsDeluxe tävling. Detta inlägg vill jag ska ha rubriken "Tävling hos SimsDeluxe". Vill ni skriva mera i inlägget är det ok men det bör ha med tävlingen att göra. Ni får gärna länka till tävlingen/bloggen i inlägget. Har ni ingen blogg mailar ni eran bild till simsdeluxe@live.se och märker mailet med rubriken "Tävling".

 

Steg 3. Kommentera det här inlägget med en länk till din blogg (har du mailat kan du nämna detta istället) och skriv sedan en motivering där du beskriver varför du läser SimsDeluxe, vad du tycker är bäst och vad som kan förbättras. 


Steg 4. Klart! 


Vad vinner man då?

Jo, minns ni bilden jag laddade upp? 


 

Det är omslagen av Supernatural och Årstider (utskrivna på papper) signerade av Graham Nardone som är producent på EA och har varit med och producerat både Övernaturligt och Årstider. Det speciella med dessa är att jag bad honom signera med en annan penna vilket gör dem unika

Jag tycker också att det är roligt att kunna ha fler än 1 vinnare så därför kommer två stycken vinna! 


1:a Pris: Bilder av omslagen till Supernatural och Årstider unikt signerade av Graham Nardone + 1 valfritt föremål i Store till ett värde av högst 200 Simpoints. 

2:a Pris: Valfritt föremål i Store till ett värde av högst 100 Simpoints. 


 

 

Tävlingen pågår från 13 September fram till Söndag 30 September 15.00

 

Om några frågor dyker upp, tveka inte att ställa dessa. 

 

Lycka till!

 

Obs! Om det kommer in färre än 5 (fem) tävlingsbidrag upphör tävlingen att gälla. 

 
 
SimsSandra

SimsSandra

13 september 2012 19:47

Ska nog få till nåt. :)

http://simssandra.bloggplatsen.se

 
Hampuss

Hampuss

14 september 2012 17:42

Hejj!! Jag läser din blogg för att du uppdaterar så ofta, skriver om intressanta saker och rent sakt allt möjligt. Det som kan förbättras är att du skriver mer dolda egenskaper annars är ALLTING bra.

http://livetskavarasims.blogspot.com

Sara

14 september 2012 18:55

Tack för ditt bidrag, Hampus! :)

 
Gräshoppan

Gräshoppan

15 september 2012 13:23

Tjena! Här är mitt bidrag:
http://simlii.bloggplatsen.se/2012/09/15/8642855-tavling-hos-simsdeluxe/
Din blogg är en av de bästa jag vet. Du uppdaterar i stort sätt varje dag och du skriver så himla bra inlägg. Jag har inspirerats mycket av dig och det var tack vare dig och Fanta jag startade min egen blogg.
Det som kan förbättras det är att du uppdaterar historierna lite oftare och lägger lite mer tid på dem. Förstår att du hört det väldigt ofta och jag förstår att du kanske inte har tid, men jag tror att Familjen Davis kan göras ännu mer intressant och rolig att läsa än vad den redan är. Ett tips, skulle inte Marc kunna dyka upp snart? Men annars är Familjen Davis och din blogg helgrym!

http://simlii.bloggplatsen.se

Sara

16 september 2012 19:15

Tack för ditt bidrag! Angående Familjen Davis så håller jag absolut med, önskar jag hade mer tid att lägga på den historien. Kan dock avslöja att Marc kommer dyka upp igen väldigt snart! ;)

 
Från lilla mig

Från lilla mig

22 september 2012 21:03

vill vara med!! men gör en sim som inspration i morgon eller nån dag denna vecka för ksk vill vänta tills jag får sims 3 kvällsnöjen men de kommer innan på sönda nästa vecka så skikar en kommentar när jah har gort simmen och är klar ! <3 DE KOMMER INNAN DE 30 LÅVAR
Så skriver kommentar då här e min sims 3 blogg --> www.simslivett.bloggplatsen.se

http://simslivett.bloggplatsen.se

Sara

23 september 2012 18:53

Så länge det kommer innan den 30'e så är det chill. Tänk på att det inte behöver vara en sim. :)

 
Från lilla mig

Från lilla mig

23 september 2012 19:43

Vad kan de annars vara istället för en sim?? isånna fall? men skickar en kommentar / fråga när jag har fått kvällsnöjen och lägger ut en blid på simmen på min blogg www.simslivett.bloggplatsen.se

http://simslivett.bloggplatsen.se

Sara

23 september 2012 21:36

Läs tävlingsreglerna noga och använd fantasin! :)

 
Emilia

Emilia

23 september 2012 20:27

Jag är med! Klicka bara in på min blogg så kommer du direkt till tävlingsbidraget. :)

http://sims-emilia.bloggplatsen.se

 
Emilia

Emilia

23 september 2012 20:40

Glömde skriva en motivering:
Jag läser SimsDeluxe för att du skriver bra info om spelet. Du uppdaterar väldigt bra, fast en sak som jag tycker du kan förbättra är att skriva om olika egenskaper som finns på både gamla och nya simsspel. Skulle vara kul att veta lite mer om egenskaperna. :)

http://sims-emilia.bloggplatsen.se

Sara

23 september 2012 21:36

Tack för ditt bidrag!

 
Erica

Erica

24 september 2012 19:29

Jag ska vara med titta in på min blogg ;)

http://Sayonaraloserz.bloggplatsen.se

Sara

27 september 2012 10:59

Glöm inte att skriva en motivering också bara. :)

 
SimsSandra

SimsSandra

24 september 2012 20:34

Nu är mitt bidrag klart! http://simssandra.bloggplatsen.se/2012/09/24/8700056-tavling-hos-simsdeluxe/

Jag läser SimsDeluxe för att ... tja, du skriver om bra saker och bloggar ofta! Sen så har jag ofta väldigt lätt att kritisera bloggare (även om jag själv går att kritisera), men dig kan jag nog inte klaga på. Du vet vad du gör. Det bästa med SimsDeluxe är väl att du bloggar så ofta så man får en anldening att titta in här varje dag. Och det sämsta är väl att det var otrooooligt länge sen du upptaderade 'Betraktelser'. ;)

http://simssandra.bloggplatsen.se

Sara

27 september 2012 10:59

Tack för ditt bidrag! :)

 
Från lilla mig

Från lilla mig

29 september 2012 21:29

gör inlägg oom simmen på bloggen nu men om jag inte hinner så gör jag de imorgon okej? den 30

http://simslivett.bloggplatsen.se

 
Mapacha

Mapacha

29 september 2012 22:15

Jag läser din blogg för att du skriver om saker som inte andra sims bloggar skriver om, och jag älskar din berättelse ;)
Det bästa: Du hittar så coola nedladdningar! Och Familjen Davis förstås :)
Det som kunde bli bättre: 30 dagars utmaningen :)

Jätte bra blogg!


http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Nathalie

Nathalie

30 september 2012 14:45

Jag läser din blogg för du skriver om allt möjligt om sims. Du skriver ofta och om bra saker.
Det jag gillar bäst är egentligen allt men om jag måste välja är det familjen Davis och tips på saker som man kan ladda ner.
Det som kan förbättras är väl att du skulle kunna skriva mer på Betraktelser. Det var länge sedan och den verkar jättebra!

http://nathasfotobok.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards