SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Frågestund!

Av Sara - 28 september 2012 19:04

"Vad gör hon egentligen när hon inte simsar? Vilken är hennes favoritfärg? Har hon någon pojkvän? Vad heter hennes favoritsim? Vilket var hennes favoritämne i skolan?"


 


Ni verkade gilla idén med frågestund så vi kör! Ställ era frågor till mig - vad som helst - så ska jag svara det bästa jag kan! Jag kommer dock inte avslöja för mycket om mig själv men ställ er fråga så får vi se hur jag ställe mig till den.


Jag svarar på frågorna på söndag! Samma dag som TÄVLINGEN avslutas!


Så, ös på med frågor till på söndag nu!

 
 
Ingen bild

Viki

28 september 2012 20:30

Vilket sims - ja, vilket som helst - gillar du minst? Nu så är jag mer nyfiken på Expansionspaket. Så ja.
Så vilket, från ettan, tvåan och trean?

 
Ingen bild

Mimmi

28 september 2012 21:15

När du spelar sims..
Är det tjejer eller killar du gör mest då?? :OO

 
Ingen bild

Kalle Anka

28 september 2012 21:16

Om du fick lägga till en egenskap, som inte redan finns, på sims, vilken?

Kvack Kvack!

 
Saga

Saga

28 september 2012 21:27

Vilken expansion gillar du mest?
1 2 3an

http://myworldmylifemyrules.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Laura

28 september 2012 21:27

haha
följer du lgr som spelar sims 3 eller piwdiepie som också börjat spela sims 3?

gillar du sims 2 också? kan du göra ett inlägg om det också?

 
Ingen bild

Johanna

29 september 2012 08:05

Hejj kan inte du lägga ut en recension om leva livet ?

 
Stella

Stella

29 september 2012 09:48

1. När du korsar armarna, vilken hand kommer överst?
2. Gör viktväktarna faktist livet lättare, som i reklamen?
3. Heter du Åsa?

http://stella-the-star.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

NellanL

29 september 2012 10:53

Har du en pojkvän?Vad heter han isfåfall?Kan du göra Brooke version med Kvällsnöjen,drömjobb,mastersuite och övernaturligt? Vad har jag för hårfärg tror du?

 
Ingen bild

NellanL

29 september 2012 10:56

En till, håller du på med smink mycket?

 
Ingen bild

Saga

29 september 2012 10:56

Hur gammal är du?
Vad jobbar du med?
Läser du andra simsbloggar?
I vilken stad bor du??? Förlåt om man bara fick ta en fråga!!!!;)

 
Mapacha

Mapacha

29 september 2012 10:59

1. Bor du ihop med någon? (mamma, pappa, pojkvän.. Etc.)
2. Har du någon pojkvän ? :3
3. Vilken dag var den lyckligaste dagen i ditt liv? :3
4. När du inte spelar sims, vad gör du då?
5. Om du går i skola, vad pluggar du till då?


Mapacha was here!

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Laura

29 september 2012 11:17

vad är det dummaste du gjort på sims?
smartaste?
hur mycket cc har du?
har du fler bloggar?
varför bloggar du om sims?
hur kom du på f. Davis?
hur började du spela sims? någon som tippsa dig...
varför sims3delux?

 
lizzie

lizzie

29 september 2012 12:59

Vad gör du egentligen när du inte simsar? Vilken är din favoritfärg? Har du någon pojkvän? Vad heter din favoritsim? Vilket är hennes favoritämne i skolan? :D vill veta :P

och hur gammal är du??

http://topsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

;P

29 september 2012 13:20

Hon är 20 år...

 
Anna

Anna

29 september 2012 13:35

När började du simsa?

http://annybunny.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Laura

29 september 2012 18:34

det står i presentationen!

 
Ingen bild

Julia :D

29 september 2012 19:45

Vilka Sims 3 spel har du?
Följer du någon annan sims.blogg, isåfall vilken?
Vad tycker du mest om med sims? - Bygga, spela mm
Var bor du?
Har du varit i Kalmar nån gång?
Varför bloggar du just på bloggplatsen?
Vad föredrar du, chips, godis eller popcorn?
Vilken är din favorgodis?
Har du någon pojkvän?
Vilken läggning har du?
Gillar du färgen gul?
Vilken färg har du på din tandborste?
Vilka hemsidor är du medlem på? (var ärlig, även om de är barnsliga och du är inaktiv)

 
Ingen bild

hehe

29 september 2012 19:51

Vilken gymnasielinje gick du?
Hur många gånger har du flyttat?
Är du självlärd när det gäller Sims eller har du lärt dig på annat sätt?
Vet dina vänner, nära och kära IRL om att du bloggar på den här bloggen?
Vad lyssnar du på musik?
Gillar du punk?
Vilka konserter/festivaler har du varit på?
Varifrån brukar du köpa dina spel?
Har du steam?
Spelar du något annat är bara Sims?
Hur många timmar om dan lägger du på sims?
Hur lång tid brukar det ta för dig att bygga ett hus?
Vilken hårfärg har du?
Hur många hårfärger har du haft?
Vilka bloggar följer du?
Hur sminkar du dig?
När du är inne på youtube, vad brukar du oftast kolla på då?
Vilket/vilka Sims 3-spel är du minst nöjd med?
Så som vilket är du mest nöjd med? - Varför?
Hur laddar man upp Simmar på exchange?


Förlåt om det blev mycket men haha ja. ;)

 
mapacha

mapacha

29 september 2012 22:16

Har du exakt alla sims 3?
Har du exakt alla sims 2?
Har du exakt alla sims 1?
Har du exakt alla sims medeltiden?

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

någon

30 september 2012 10:45

Vad gör du för ätt variera ditt spelande?

 
Ingen bild

julia

30 september 2012 14:49

Vilka sidor kan man ladda ner saker ifrån som är säkra från virus?
Vilka sidor kan man ladda ner ifrån, fast då får man virus?

 
Ingen bild

Anna

30 september 2012 15:08

Var finns de magiska speglarna?
:OO Hittar dom inte :(

 
Ingen bild

Samira

13 oktober 2012 18:30

Hejsan! Jag har fått liteproblem med mitt the sims 3... Jag har sparat mitt värld som man ska göra.Men sen när jag ska starta spelet som vanligt igen, så kommer det fram en text vid min värld där det står, "Kan ej ladda sparade omgången för att ett expansionspaket inte längre finns på denna dator" Jag vill hemskt gärna ha svar för jag vill verkligen fortsätta på min värld jag har sparat där! MVH Samira

Sara

14 oktober 2012 20:26

Har tyvärr ingen aning av vad detta kan bero på. Kontakta EA's kundtjänst. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards