SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Frågor hit och frågor dit

Av Sara - 29 november 2012 23:37

  På lördag svarar jag på era frågor i frågestunden så har ni inte ställt era frågor så passa på och gör det. Ett tips är också att ställa frågor om nedladdning osv eftersom det är de vanligaste frågorna ni ställer i kommentarerna. :) 


Tänkte låta er svara på lite frågor också, för att jag ska kunna bli bättre. 

1. Hur gammal är du? (10 år eller yngre, 11-14, 15-18, 18 eller äldre)

2. Hur hittade du bloggen? 

3. Varför återvänder du? Om det är första gången du är här, kommer du komma tillbaka? 

4. Vilka inlägg gillar du bäst? 

5. Vad hade kunnat bli bättre här? 


Tack på förhand!


Såhär såg Alexia ut efter en tur i spökhuset.. känns inte som hon uppskattade det? 



 
 
Linn

Linn

30 november 2012 06:33

Jag är 11 år och jag hittade bloggen genom nyligen uppdaterade på bloggplatsen, jag ätervånder för jag tycker du skriver ofta och bra.Och tja, de kna inte bli bättre!

http://lillalinnsblogg.bloggplatsen.se

 
Alicia

Alicia

30 november 2012 11:44

Jag är 10 år, fast jag minns faktiskt inte hur jag hittade hit.. Jag hade först min simsblogg på bloggplatsen, så slumpade jag blogg och så kom din fram, tror jag, hehe. Jag vet faktiskt inte varför jag kommer tillbaks, för att jag gillar bloggen kanske x3 Jag tycker du skulle kunna uppdatera liite oftare. Hejdå!:)

http://theworldofsims.webblogg.se

 
Gräshoppan

Gräshoppan

30 november 2012 12:32

1, 12 år och 11 månader.
2, Genom fantasims3.
3, Hehe, ja du... Jag vet faktisk inte, men jag tror att det är för att din blogg är så bra :)
4, ALLT!
5, ALLT! Nej, jag menar inte att bloggen är dålig, men den kan alltid utväcklas. Som min svenska lärare säger: En text kan alldrig bli färdig. Jag tycker att en blogg alldrig kan bli färdig.

http://simlii.bloggplatsen.se

 
Gräshoppan

Gräshoppan

30 november 2012 12:33

Oj då, hehe, 12 år och 9 månader skulle det stå.

http://simlii.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

julia

30 november 2012 13:56

Jag är 15 år, tror att jag hittade den via google, eller hade du kommenterat en annan stor simsblogg jag hittat via google hahah ;)
Det är en enda simsbloggen jag följer, och återvänder för att den är så seriös liksom. Med bra tips och sånt.
Tycker mest om att läsa om olika guider och nedladdningstips. Tycker om att kunna få svar ifall man har en fråga i kommentarsfältet också ;)

Hmmm... vad jag hade velat se mer utav är nog recensioner! Annars är det väldigt bra! :)

 
Ingen bild

Malwa

30 november 2012 14:10

11 år, jag hittade bloggen när jag tittade på slumpad bild, då klickade jag där och kom hit :)
Jag kommer tillbaka, för att jag älskar sims och du skriver användbara inlägg, som vissa andra bloggar inte gör.
Jag gillar tips och nedladdnings-inlägg bäst.
Bloggen kan inte bli bättre! :3

 
Ingen bild

Anonym

30 november 2012 14:36

13 år, hittade hit via fantasims3.
Jag kommer tillbaka för att du skriver bra, inga stavfel osv, och att du uppdaterar ganska ofta. :)
Jag gillar nog nedladdnings-tips bäst, samt lite historier.
Fortsätt så som du gör, din blogg är väldigt bra! :D

 
Anna

Anna

30 november 2012 14:55

1. 12 år :)
2. Vet inte, genom någon annan simsblogg antar jag :)
3. För att bloggen är bra :D
4. ALLA ;D
5. Du behöver inte bättra något! Din blogg är redan super!

http://annybunny.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annelie

30 november 2012 17:04

Jag är 12 år. Jag hittade Din blogg antingen från fantasims3 eller att jag googlade på: bra sims blogg! Jag fortsätter att kolla på din blogg för den är JÄTTEBRA! Och jag menar det verkligen! Jag gillar alla inlägg du gör men om jag måste välja ett så är det nog inlägg som handlar om nyheter, nya spel, rykten osv... Inget kan bli bättre för du har den bästa bloggen! (:

 
micalella

micalella

30 november 2012 18:05

1. Fyllde 11 år när Årstider släpptes
2. Brukar söka på "sims3blogg" på Google, och din kom fram.
3. För att du är typ "Seriös", ger bra tips, och har inte stavfel!
4. Jag gillar... Nog allt!
5. INGET! Den är så himla bra redan! Eller jo, att du inte följer min blogg ;)

http://sims-micalella.bloggo.nu

 
Rebecca

Rebecca

30 november 2012 19:54

1. 12 år.
2. Sökte på simsbloggar på google och din kom upp.
3. Jag återvänder för att jag tycker att bloggen är bra.
4. När det är historier och tips för att bygga hus.
5. Fler historier och mer ofta! :)

http://thesims-life.bloggplatsen.se

 
Michelle

Michelle

1 december 2012 14:00

1. Jag är 12 år :)
2. Jag tror det var i nyligen uppdaterade.
3. Jag återvänder för att du uppdaterar ofta och bra. Och du skriver och tipsar om bra saker!
4. När det är historier, nedladdningstips och tips för husbyggen.
5. Jag tycker allt är bra! Men kanske mer historier.

http://www.lillatjejensliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linn

1 december 2012 17:33

1. Jag är mellan 15-18. För att vara exakt så är jag 16 år.(
2. Jag minns ej hur jag hittade den, men gissar på att det kunde ha varit bland alla kommentarer på en annan blogg!
3. Jag återvänder nästan varje dag, även flera gånger om dagen ibland. Tycker din blogg är en av de bästa, den är välskriven och jag tycker du uppdaterar jättebra! Din blogg känns mer 'vuxen' på något sätt och det föredrar jag mer än de flesta andra simsbloggarna.
4. Jag är en rätt så ny läsare, men vad jag gillar så är det som sagt din uppdatering. Även dina tips på olika frisyrer, kläder och annat. Hittat massa bra genom din blogg, som jag även skrev i ett annat inlägg.
5. Ja, jag har väl ingen kritik emot detta. Men jag skulle jättegärna vilja se mer recensioner på expansionspaket. Har lite problem med att välja vilket spel jag ska köpa och vill gärna veta om alla. Eftersom jag inte tycker att någon sida eller annat förklarar på just det sättet som jag vill! Eller så att jag kan avgöra vad jag vill köpa. Så skulle vara kul med recensioner så man kan se vilket som passar bäst. Gärna om Destination Världen och Showtime, efter som jag nästan inte ser något med det eller så sågas de bara rakt av. Dock så vet jag ju inte vilka spel du har, men det var bara ett förslag.

Grym blogg i alla fall & du har en nöjd läsare här! :)

 
Ingen bild

Linn

1 december 2012 17:34

Glömde även skriva att jag gillar din berättelse väldigt mycket också!

 
Saga

Saga

3 december 2012 15:32

1, Jag är 12 år (ska fylla 13 snart!)
2, Jag hittade din blogg eftersom du kommentarade på min blogg!
3, Jag kommer tillbaka för att du gör både bra inlägg och ofta
4, Mina favorit inlägg är recentioner, din historia,
5, Jag tycker allt på din blogg är jätt bra, en om jag verkligen ska vara petnoga så får gärna historien vara lite mer spännande :)

http://rampljus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards