SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Önska simmar!

Av Sara - 28 december 2012 22:06

Jag vet att jag varit usel på att blogga den senaste tiden och jag vet att jag egentligen inte behöver be om ursäkt. Jag har bara inte haft något bloggflow. Lusten finns men det blir inte så himla bra. Hela jag har liksom tagit lite julledigt med allt vad det innebär. Jag har spelat lite, men inte på någon av de familjer som ni önskar. Just nu tycker jag det är roligast att göra simmar. 


Så, behöver din sim en pojkvän? Har du också lite svårt att få inspiration? Eller vill du bara helt enkelt att jag gör en sim till dig? 


Kommentera nedan med detta ifyllt:

- Simmens namn

- Kön

- Ålder

- Hudfärg

- Hårfärg

- Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha

- Lätt/Hårt sminkad

- Om du önskar tatueringar/piercings

- Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre. 

- Om det är ok att jag använder CC eller inte. 

- Vilka SP/EP du har.  

Jag kommer publicera bild på simmen tillsammans med en nedladdningslänk. Vill du att din sim ska vara privat skriver du det i önskningen. 


Jag garanterar inte att jag kommer göra din sim. Jag gör så många som jag orkar/har lust med helt enkelt. :-) 


Föresten! Mira och Lykke Webber har blivit tonåringar och Mira blev en riktig rebell! Ni får se mer imorgon!


Edit: wowowo! Inte trodde jag att ni skulle vara SÅÅ sugna på nya simmar! Jag sätter kommentarstopp för tillfället så jag kan göra era simmar i lugn och ro (ni har ju önskat så kul simmar allihop så jag ska försöka hinna med så många som möjligt!) ikväll och imorgon. Håll utkik!

Edit 2: Nu är inlägget öppnat igen. För ett dygn! Snabba er med önskningar!

 
 
Simmer Nea

Simmer Nea

29 december 2012 00:01

Hej, tyckte detta lät kul så hoppas att du kan fixa en sim åt mig! ;)
1.Millie Sandie
2.Tjej
3.Ungdom
4.Samma som tjejen i din profilbild har.
5.Brun
6.Vänlig, Familjeinriktad, Turlig, Bra sinne för humor, Kockbegåvning.
7.Mitt emellan, men inga eyeliner tack!
8.Nepp
9.En familjemamma som lever ett enkelt normalt liv. (Är inge bra på att beskriva)
10.Nej
11.Nej
12.Grundspelet såklart, Husdjur, Destination världen, Övernaturligt, Årstider, Kvällsnöjen och Leva livet.
//Simmer Nea ;)

http://livetisims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annelie

29 december 2012 10:18

1. Är dålig på att komma på namn men ta Bella och efternamn vet jag faktiskt inte.. xD
2. Tjej/kvinna
3. Ungdom
4. Ljus men ändå ska det se ut som om hon har solat och blivit brun. Men inte för brun. Men ungefär som hon på din header!
5. Jättemörkbrunt, fast man ska se att det är brunt.
6. Flörtig

 
Ingen bild

Annelie

29 december 2012 10:29

Råkade klicka på skicka så här fortsätter det från 6.
6. Flörtig, Hopplös romantiker, Vänlig, Dramatisk, Snobb.
7. Hårt sminkad men det ska inte vara bara svart och massa krafs runt ögonen. Det ska vara rätt så proffsigt och det vet jag att du klarar av! Du är så bra! Massa läppstift/läppglans!
8. Piercings går bra! Vill ha piercings i läppen och vid naveln.
9. En vild ungdom som gillar killar... Rätt så intresserad för sitt utseende och gillar korta kläder och tunna klänningar..
10. Det är okej om du använder CC.
11. Vet inte vad sliders är men om man måste ladda ner sliders innan man laddar ner simmen så vill jag inte att du använder det. Men om man inte behöver ladda ner sliders innan man laddar ner simmen är det helt okej!
12. Jag har alla förutom diesel, sötsaker, leva livet och lyx och design.
13. Kan jag mejla dig min mejladdress ist?

 
Nora, prosimmers

Nora, prosimmers

29 december 2012 12:19

- Marcus Swan
- kille
- ungdom
- mellanbrun, stark, inte jääättemusklad men en snygg kille med konturer.
- brun
- god, "lätt att skratta", älskar naturen och älskar familjen och gillar katter.
- inget smink
- en liten "blomm" tatureing längst ner på benet.
- En kille som älskar sin familj och är snygg :D drar till sig tjejer och får snygga barn :P
- Ja, inget osäkert bara, som drar till sig virus mm.
- nej
- Alla förutom ÖVERNATURLIGT I EP, och har bara lyx och design :)

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

29 december 2012 12:49

1. Valentina Zacweul (bara tog något random ord som efternamn hahahahha.)
2.Tjej
3.Ungdom
4.Ljus hudton typ, inte för ljus. Lite av nyansen brun iaf. ^^
5.Ljusbrun elr mörkbrun :D
6.Djurälskare elr vad det heter, Snackare, romantisk, kockbegåvning och snäll typ.
7.Typ lätt.. Vet inte haha. Men vill inte ha någon ögonskugga iaf! ^^
8. Navelpiercing :)
9.En ungdom som är väldigt bortskämd och letar efter sin stora kärlek typ haha ^^
10.Ja så länge det e säkert och att man inte får något virus av det.
11.Nej
12. Jag har alla expansionspaket förutom Övernaturligt och Drömjobb. Sedan har jag alla prypaket förutom Katy perry sötsaker och Diesel.

 
Mapacha

Mapacha

29 december 2012 12:56

1. Ett passande namn :3
2. Tjej
3. Ungdom
4. Mörk ( om man nu får säga det, man är ju tydligen rasistisk då)
5. Svart , coolt affro :D
6. :o det vet jag inte ;(
7. Något mittemellan
8. Kanske någon piercing vid munnen typ
9. Du vet sånna mörka coola människor med affro man ser i filmer? Sån vill jag ha! :D
10. Det är ok med CC.
11. Jag vet inte vad sliders är... Men som Anneli skrev, om man inte behöver installera innan o så.
12. Jag har alla utom sötsaker, diesel tro ja

Min mejladress är: mapachasims3@hotmail.se

Om du vill sen, får du gärna blogga om stimmen ifall du vill :)

http://Www.mapachasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Magda

29 december 2012 15:12

1. Du får välja namn :D
2. Tjej
3.Ungdom
4.Mörk hudfärg
5.Blått eller rött.
6. Hopplös romantiker, kockbegåvning, fiskare, och sen får du välja.
7. Lätt sminkad
8. En piercing i näsan duvet, eller på tungan :P
9. Hon ska gilla linnen och klänningar, hon ska gilla USA/Amerika märken.
10. Det är okej med CC (;
11. vet inte vad det är men samma som Mapacha :)
12. Har inga speciella men jag har årstider . hehe. Min mejladress: superstar.poppis@gmail.com

 
heuu

heuu

29 december 2012 15:36

- Simmens namn: Norton McEren
- Kön: Kille
- Ålder: Ungdom eventuellt tonåring
- Hudfärg: Lätt solbränd
- Hårfärg: Mörkbrunt hår som går mot rött
- Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha: Tursam, flörtig, galen, snobb, prydlig
- Lätt/Hårt sminkad: Nej
- Om du önskar tatueringar/piercings: -
- Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre. - En prydlig kille som tycker om att ha det snyggt omkring sig. Bryr sig om sin kropp. Vältränad, men inte allt för muskulös. Inte för tanig, men inte tjock.
- Om det är ok att jag använder CC eller inte. - Ja, det är okej
- Om det är ok att jag använder eventuella sliders. - Jag vet inte vad det är, men om det kan medföra virus, så nej
- Vilka SP/EP du har: Lyx & Design, Sovrum & Badrum, Utomhuslyx, Kvällsnöjen, Drömjobb, I rampljuset, Husdjur, Leva Livet, Övernaturligt, Destination världen

http://montesims.bloggplatsen.se

 
Viki

Viki

29 december 2012 19:08

Suger på att göra simmar, och tröttnar alltid. Ha...


- Simmens namn: Kate Holms
- Kön: Kvinna
- Ålder: Ungdom
- Hudfärg: Något åt det bleka hållet...
- Hårfärg: Osäkert. Blont, med ljust blåa slingor, eller annann färg som passar till det blonda.
- Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha: Har tänkt mig något "systers skugga". Ganska rebellisk och kaxig, typ.
- Lätt/Hårt sminkad: Något mellan det. Mer åt det hårda håller.
- Om du önskar tatueringar/piercings:
- Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre: Tanken är att simmmen som yngre blev adopterad, och blev skuggan till barnet som fanns. Det mesta hon gjorde var... fel. Därav är hon ganska rebellisk och kaxig. Iskall mot sin syster, som nog inte kommer finnas...
- Om det är ok att jag använder CC eller inte: Använd hur mycket CC du vill.
- Om det är ok att jag använder eventuella sliders: Kalla mig seg nu - men vad är det? Är det säkert, så visst.
- Vilka SP/EP du har: Hittills har jag alla expansionspaket, men inga prylpaket

Du kan nog nå mig på min döda blogg... ._.

http://Alltiallt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

A

29 december 2012 19:21

Simmens namn Sebastian Hale
Kön - Kille
Ålder - Ungdom
Hudfärg -Ljus, men lite mörk. Som en lätt solbränna ungefär.
Hårfärg - Svart
Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha - Familjeinriktad, våghals,
Lätt/Hårt sminkad - Lätt.
Om du önskar tatueringar/piercings - Någon tatuering går bra.
Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre - Jag har inte precis någon bakgrund eller så med denna. Är mest för att jag aldrig kan få till någon snygg och bra killsim som jag kan ha. Vill skapa en familj som jag kan bygga ut med generationer. Men blir aldrig nöjd med att få till någon kille.
Om det är ok att jag använder CC eller inte - Helst CC, är inte så förtjust i allt material som kommer med spelen.
Om det är ok att jag använder eventuella sliders - Jag använder inte sliders, så helst inte. Men beror på om jag får med dem eller inte. Bara jag inte själv måste fixa med det först.
Vilka SP/EP du har - Kvällsnöjen, drömjobb, leva livet & årstider.

jjustajoke@live.se

 
Wilma

Wilma

29 december 2012 19:34

Behöver verkligen hjälp med en kill-sim för öh jag kan inte göra män ok..

- Simmens namn
Micah Gamble

- Kön
Man.

- Ålder
Ungdom.

- Hudfärg
Ganska ljus, nästan åt det vita hållet.

- Hårfärg
Röd/orange vill ha en liten gingerpojke ok.

- Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha
Ambitiös, ensamvarg, bokmal, gillar inte barn och tankspridd.

- Lätt/Hårt sminkad
Han får gärna ha 'dry lips' av rubb3rducki3.

- Om du önskar tatueringar/piercings
En piercing någonstans i ansiktet, där det passar helt enkelt.

- Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre.
Micah gillar att vara för sig själv och har aldrig riktigt haft några vänner. Han hoppas på att lyckas som journalist och jobbar hårt för att öppnå den drömmen. Han kan vara lite tafatt och tankspridd, och jag vill gärna att det kommer fram i hans utseende.

- Om det är ok att jag använder CC eller inte.
Använd gärna CC. :)

- Om det är ok att jag använder eventuella sliders.
Självklart. Använder typ 1000 sliders själv så..

- Vilka SP/EP du har.
Alla EP + Stadsliv och Lyx & Design.

Gör honom om du har tid över, annars är det ok. Ursäktar om beskrivningen blev lite underlig jag är trött ok.

http://simsdream.bloggplatsen.se

Sara

29 december 2012 19:53

hahah, åh. nu fick jag prestationsångest! dina simmar är ju sååå mkt finare än mina! kul att du kommit igång och bloggat. Du skulle inte kunna göra en resourcelist med sliders osv? jag tycker det är så himla svårt att hitta sliders jag blir nöjd med.. haha! Ska göra mitt bästa med Micah!

 
sims3tjejen

sims3tjejen

14 januari 2013 15:32

1. Lexia Swan

2. Tjej

3. Ungdom

4. Lite åt solbränd hållet men ganska ljus

5. Blond

6. Bokmal, Tursam, Flörtig, Kokbegåvning och God

7. Lätt

8. Nej

9. Hon är vänlig men älskar att shoppa. Hon vill bli skådespelerska och har sedan hon varit liten gått i teaterskola. Hennes föräldrar är väldigt rik och hon får allt hon pekar på.

10. Helst inte. Inte CC eller Sliders

11. Grundspelet, Destination Världen, Drömjobb, Kvällsnöje, Husdjur, Övernaturligt, Leva Livet, Katy Perry sötsaker, Årstider och I Rampljuset.

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
sims3 tjejen

sims3 tjejen

14 januari 2013 15:33

Frästen kan du ladda upp den på Thesims3.com? Laddar nästan bara ner där.

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tilda

14 januari 2013 15:46

Hej!
1.Tabitha Wedin
2.Kvinna
3.Ungdom
4.Ungefär som Brooke(tjejen på din design)
5.Svart med oranga hårtoppar och gärna en fläta
6.Vänlig,Virtous (resten får du bestämma)
7.Mittemellan men mest åt det hårda hållet.
8.En silvrig plupp i näsan.
9.Tabitha har alltid velat bli musiker. Hon klär sig redan som en rockstjärna men har ett hjärta av guld och letar efter den rätte.
10.Helst bara till håret men något mer gör ingenting.
11.Sliders? Om det är säkert så är det väl okej...
12. Alla förutom Katy Perry sötsaker.

Och jag skulle bli väldigt tacksam om du laddar upp Tabitha på Exchange. Även om hon har lite CC.

Kram Tilda

 
Yaren

Yaren

14 januari 2013 15:53

Hej! Här är min önske sim!

Kommentera nedan med detta ifyllt:
- Simmens namn : Alltså, jag vet inte vad det ska vara för namn & efternamn, du kam gärna ta något, jag är dålig just på att välja namn.
- Kön : Man
- Ålder : Ungdom
- Hudfärg : Normalt, ljus
- Hårfärg : Brun
- Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha : Atletisk, Arbetsnarkoman , Händig , Bra på att kyssas , Familjeinriktad
- Lätt/Hårt sminkad: inga smink tack
- Om du önskar tatueringar/piercings : Ja! Bara tatuera
- Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre. Ehh, jag vet inte hur jag ska beskriva, men den ska vara fin och normal som Du alltid gör..
- Om det är ok att jag använder CC eller inte. : Du får
- Vilka SP/EP du har. : Grundspel, Utomhuslyx, Stadsliv, Lyx och design, Leva Livet och Årstider
Jag kommer publicera bild på simmen tillsammans med en nedladdningslänk. Vill du att din sim ska vara privat skriver du det i önskningen. Nej behövs inte!


Tack!

http://Thesimz.blogspot.se

 
Alex, Vivalasims3

Alex, Vivalasims3

14 januari 2013 15:59

Simmens namn; Novalia Mcquinn
- Kön; Tjej. c:
- Ålder, Ungdom C:
- Hudfärg: Ljus.
- Hårfärg: Svart eller ginger, beror på vad du tycker passar mest.
- Vilka egenskaper ni vill att simmen ska ha; Slumpat!
- Lätt/Hårt sminkad; Spelar ingen roll, Dry lips och shadows kan gärna vara med.
- Om du önskar tatueringar/piercings; Kan funka om du tycker det!
- Skriv gärna med en kort "beskrivning" eller tanke om vem den här simmen är så jag kan se den framför mig bättre; Novalia är en sööt sim, fast det lyssnar hon på hård musik och har en stark attityd som skriker att hon är badass.
- Om det är ok att jag använder CC eller inte: CC äger, kör på!
- Vilka SP/EP du har. alla EP förutom årstider, inga prylpaket.

Sliders blir fint, du är jätte bra på att göra simmar. <3

http://Vivalasims3.bloggplatsen.se

 
Angelica

Angelica

14 januari 2013 16:07

Heej!

1. Namnet kan du få välja själv för jag har inga roliga alternativ! Gärna något lite udda! ;)

2. Tjej

3. Ungdom helst faktiskt! :D

4,5 och 6. Tänkte att du skulle få lite fria händer men jag vill gärna att hon ska sticka ut lite, lite udda och härlig! Litar på dig! ;D

7. Lite lätt sminkad, men om du tycker att det passar bättre med hårt på hennes udda stil funkar det också.

8. Tatueringar går fin fint! Men perciengs har jag faktiskt inte ens ... kommer dom med ett EP eller? :) Inga sådana iaf

9. Mhmm, jag tänkte att hon skulle vara väldigt annorlunda och absolut inte som andra, kanske var hon mobbad i skolan? Hon har alltid haft svårt för att skaffa vänner. Tycker om färgglada kläder och speciella hår. Hon är full av liv, tycker om att resa och upptäcka världen! Hon är oerhört nyfiken. Kan vara lite åt det onda hållet ibland, lite allmänt elak men inte så det stör. Håller sig på sin kant och tar inte gärna kontakt med andra om hon inte absolut måste.

10. Inget CC tack, bara från spelen helst.

11. Jag har: Årstider, Destination Världen, Leva Livet, Barnacle Bay (lite kläder där tror jag), Katy Perry Sötsaker, Drömjobb, Stadsliv, Diesel, Övernaturligt, Gasen i Botten, UtomhusLyx, Lyx & Design (Vet inte vad det är i dom 3 sista för jag har inte fått dom än, får dom på söndag ..)

Det var allt! Är nyfiken på hur det blir, är inte säker på hur man laddar ner, lägger du kanske upp den i din studio? Helt okej att visa för alla och den behöver inte vara privat! :D Tack så mycket i förväg!

Angelica

http://www.Sims3Supernatural.bloggplatsen.se

 
NellanL på thesims3.com

NellanL på thesims3.com[/url]

14 januari 2013 16:08

1. Lisbeth (ta nåt passande efternamn)
2. Tjej
3. Ungdom
4. Solbränd
5. Blond men rosa slingor
6. Vänlig, Klumpig, älskar värmen, kockbegåvning och älskar naturen.
7. Mellan sminkad, väldigt naturligt
8. Nej.
9. Lisbeth är en riktig romantiker, hon har redan haft en massa killar. Men ingen är bra nog. Hon är också otroligt snäll och omtänksam. Lisbeth är alltid älskat värmen och naturen. Hon är också duktig på att laga mat.
10. Nej!
11. Nepp. hehe
12. Årstider...

http://Mis

 
Ingen bild

Therese

14 januari 2013 16:38

1.Nathalie Blue
2.Kvinna
3.Ungdom
4.Ljus
5.Brunett
6.Bra sinne för humor,konstnärlig,ensamvarg, älskar naturen & virtios.
7.Hårt runt ögonen (svart) men inget annat. :)
8.Endast piercings!
9. Nathalie har inget mot att vara ensam och gillar att gå långa promenader i naturen. Hon målar mycket och är väldigt muskalisk. Hennes favorit färg: Svart Mat: Sallad Musik: Klassisk
10. Ja!
11. Leva livet, Årstider, Drömjobb. Inga prylpaket!

Heter LittleBlueberry på thesims3.com! :)

 
Ingen bild

Rixxie Rou

14 januari 2013 18:17

- Liva Everpawn
- Tjej
- Ungdom
- Ljus, gärna blek (inte rasistiskt, jag gillar bara bleka människor, det är vackert)
- Hårfärg
- Vill att hon ska vara klumpig, de andra kan du lotta ut.
- Lätt sminkad
- Gärna, men vill bara ha typ tatueringar som typ ''be free'' och ''fearless''
- Liva är en blyg tjej med höga ambitioner. Men på grund av sitt blyga yttre, är det sällan någon som anställer henne.
- Det är bra om du använder mycket cc :)
- Kvällsnöjen, leva livet, husdjur, i rampljuset, diesel, övernaturligt och årstider :)

 
Ingen bild

Rixxie Rou

14 januari 2013 18:35

Glömde hårfärgen, vill gärna att hon ska typ vitt hår :)

 
Jonas

Jonas

14 januari 2013 19:39

- Lucy Jonsson
-Tjej
- Ungdom
- valfri hudfärg
- Blond
- Familjeinriktad, fostrande, vänlig, god och ambitiös
- Lätt sminkad
- Tatueringar och inga piercingar
- Lucy är en snäll som har låtit tatuera in ett hjärta som tecken på hennes lojalitet till folk. Hun
- Du får använda CC.
- Alla förutom Lyx och design och sovrum och badrum
Hon ska ha lång hår och ett födelse märke.

http://jompanpompan.blogspot.se

 
Ingen bild

Julle :)

14 januari 2013 20:07

- Seline Ashton
- kvinna
- ungdom
- ljusbrun, ungefär
-mellanblond med ljusblonda slingor
- flörtig, kockbegåvning, klumpig, vegetarian och sjabbig
-hårt sminkat, gärna med färger som cerise eller blå
- inga tatueringar, men två piercings går bra
- den här tjejen ska leva ett fartfyllt liv med många resor, fester och annat, men vill ändå ha det lugnt och hon har tanken att ha en familj
- du får använda cc, jag gillar det
- jag har alla EP förutom övernaturligt och i rampljuset. De SP jag har är lyx och design, utomhuslyx och sovrum och badrum.
Alla kan få ladda ner den om de vill :)
Min mejl är julle.backlund@hotmail.com

 
Ingen bild

Julle :)

14 januari 2013 20:19

Jag glömde att du får använda sliders

 
Maria

Maria

14 januari 2013 21:47

1. Ett passande:)
2. Tjej
3. Ungdom
4. Ljus
5. Svart eller stark färg, eller kanske slingor?
6. Vet inte
7. Emo sminkning typ :3
8. Häftiga tattos kanske, och massor piercings
9. Detta ska vara en emo tjej, sommar väldigt kaxig och tuff och som inte gör som andra säger o.s.v du får gärna oxå göra en tonåring version av simmen :)
10. Det är ok!
11. Alla utom diesel och sötsaker :)

Ifall det går, vill jag gärna önska att du gör min sim bland de första, för jag är sugen på att spela på den :)

Tack på förhand! :)

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ella

15 januari 2013 15:55

1. Ett japanskt namn!!
2. Tjej
3. Ungdom
4. Vit
5. Svart brunt
6. Blyg, Ivrig vänlig och konstnärlig, vet inte vad den sista egenskapen!
7. lätt sminkad!
8. Inga
9. Hon har ett japanskt utseende. Hon är ofta ensam och har svårt att skaffa vänner. När hon är ensam målar hon oftast!
10. Du får använda cc hud, ögon saken och kläder från bra hemsidor som är bra :)!
11. Jag har alla EP och diesel!

Hoppas att du gör den här simmen!
Älskar din blogg! Kram :) :) :) !!!

 
Ingen bild

Emma

15 januari 2013 16:32

1. Aly Smith
2. Tjej
3. Ungdom
4. Ljus
5. Svart , jag vill att hon ska ha blåa ögon också.
6. Konstnärlig , Modig , Flörtig , Snobb , Ambitiös.
7. Lätt
8. Har du navelpirecings ? Isånna fall det.
9. Hon är ingen gangster direkt. Hon är lite som en diva men ändå inte. Hon har moderna kläder och sånt.
10. Du kan använda CC.
11. Jag har alla SP. Har alla EP förutom övernaturligt och I Rampjuset.

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Skapa flashcards