SimsDeluxe

Alla inlägg under maj 2013

Av Sara - 3 maj 2013 22:00

William och Zachary fortsätter att bonda och umgås väldigt mycket med varandra. De spelar ofta tv-spel tillsammans eller bara hänger och umgås. William brukar hjälpa Zachary med läxorna också. 


 

Tvillingarna har mycket glädje av varandra och växer och utvecklas fort. Ambra är den smarta av dem och har redan lärt sig både prata och gå. Aimee är lite långsammare. Men hon har lärt sig gå! 


 

Zachary har känt sig lite bortglömd av sin mamma så hon gav honom en bamsekram och berättade för honom hur mycket hon älskar honom. Zafrina har som livslång önskan att uppfostra fem barn från bebis till tonåring och är familjeinriktad så hon är verkligen den perfekta mamman. 


Ambra är verkligen en dramaqueen och skriker hela tiden. Någon borde säga till henne att chilla lite. 


Annars är hon verkligen mammas flicka och hon och Zafrina är såååå lika! Lite kul att se hur generna går i arv. 


Eftersom jag inte har någon arvinge så.. är det helt enkelt dags för en bebis till. 


PGC
Av Sara - 3 maj 2013 11:00

Jag vet inte om det bara är jag men jag tycker det är jättekul att dekorera mina rum med smågrejer. Det gör rummen mer levande och ser mer bebodda ut. Clio har nu gjort en hel drös grejer till våra simmars badrum!


Ladda Ner  

Av Sara - 3 maj 2013 11:00




Ni får säga ifrån om ni tycker det blir för mycket PGC-inlägg nu. Det är mest bara för att jag har spelat så mycket och jag skulle tycka det vore kul att komma ikapp lite. :-) Det kommer alltså inte komma lika tätt sen. 


Låt mig presentera Ambra och Aimee Spark. De nyaste tillskotten i familjen Sparks. Ambra ärvde sin mammas hudfärg och hårfärg och sin pappas ögonfärg. Hon fick egenskaperna Excentrisk och Geni. Hennes storasyster (Aimee föddes först) har egenskaperna Lätt imponerad och Ivrig och ärvde sin pappas hudfärg men har samma ögonfärg och hårfärg som sin mamma. Så, familjen består just nu av tre barn och ingen arvinge. 


 

Vintern har kommit till Aurora Skies och Zafrina bestämde sig för att göra en snögubbe. Ingen av barnen ville följa med henne ut och William tränade, som vanligt, så hon fick helt enkelt bygga snögubben själv. 


 

På snöflingedagen bjöd familjen hem lite vänner på presentbytarfest. Zachary har varit med om en liten olycka vid kemibänken och det är därför han ser ut som han gör. 


     

När familjen ändå hade lite gäster över så passade de på att gifta sig. Så numera heter även Zafrina Spark! 

PGC
Av Sara - 2 maj 2013 14:00

 

Here we go again.. 



   

William blir bara mer och mer muskulös och tränar väldigt ofta och mycket. Han är nu i nivå 4 i den militära yrkesgrenen och klättrar fort på jobbstegen. När han är hemma, och inte tränar, busar han mycket med Zachary och de trivs förvånansvärt bra i varandras sällskap. 


 

Zafrina fick ju ett jobb på den lokala skolan men har inte fått möjligheten att arbeta en enda dag. Först blev hon ju gravid med Zachary, sen ledig med honom och nu är hon ju gravid igen. Funderar på att säga upp henne därifrån. 


       

Så var det dags för Zachary att fylla år igen. Tiden går så fort!! Eftersom han är en ensamvarg och inte tycker om när det är en massa människor hemma hos familjen så valde Zafrina att strunta i en födelsedagsfest. Zachary växte upp och fick egenskapen Nattuggla


Senare på kvällen var det dags igen.. familjen skulle bli fler! 

  

PGC
Av Sara - 2 maj 2013 11:00

Det är ju ganska inne med ombre och har varit ett tag. Darko har nu gjort ett jättefint hår som också blir fint i just ombre. 


       '

Ladda Ner 

Av Sara - 1 maj 2013 22:26

Nu har Anubis varit i farten igen! Ännu en klänning! Personligen känner jag att det vore kul att se någonting annat ifrån honom nu, men den här klänningen är för den del inte ful. Nej, den är jättefin och jag tror den kan platsa i mitt spel minsann!


   

Både sims3pack och package

För tonåring - vuxna

Vardagskläder, Finkläder och Karriär.

Ladda Ner



Av Sara - 1 maj 2013 18:15







Ber om ursäkt för att bilderna är lite mörka. Det är jag som är lat och helt enkelt inte orkade öppna photoshop. Hoppas ni överlever. ;)


Hösten har kommit på allvar till Aurora Skies och Zafrina bestämde sig för att gå ut och kratta upp alla dessa löv som finns på gräsmattan. 


       

När hon står där och krattar så kommer William ut och säger att han skulle vilja prata med henne. Sedan går han ner på knä och friar. Zafrina blir helt till sig och svarar såklart ja! William vet att det är Zafrina han kommer vilja spendera resten av sitt liv med så han tyckte det var dags för ett frieri. 



 

De utnjyttjade den där lövhögen som Zafrina krattat ihop också.. 


 

Zachary växer och frodas och håller på och växa upp till en stor kille. Han har redan lärt sig gå och föräldrarna hoppas att han snart ska lära sig sina första ord också..   

PGC
Av Sara - 1 maj 2013 10:55

Jag har länge letat efter dessa converse men länken har varit trasig så jag har inte kunnat ladda ner dem. Nu har Candance tagit dem och laddat upp igen och dessutom gjort en conversion för killar! Likety!


   

Killversion

Tjejversion

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards