SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

PGC Generation 1 - Del 20

Av Sara - 6 juni 2013 12:30

En vanlig dag hemma hos familjen Spark - William hjälper något av alla sina barn med läxorna. Denna gång var det Ava som behövde hjälp. Om han nu var till så mycket hjälp däremot vet jag inte. 


Zafrina saknar sin minsting Zander som har åkt iväg till internatskolan. Nu finns det bara tonåringar i huset för första gången på länge. 


Alexis har börjat spendera mycket tid med sin, flera år äldre, fotbollscoach. Något föräldrarna kanske inte är helt nöjda med. De har absolut ingenting emot att Alexis dejtar en kvinna. Däremot har de ganska stora problem med att hon är så mycket äldre. Men de låter Alexis hållas och så väntar och ser hur det blir i framtiden. Alexis fyller ändå snart år. 


Zafrina hälsade på hemma hos Aimee på Snöflingedagen och berättade att hon återigen skulle bli storasyster. Aimee blev jätteglad över nyheten och tycker nog det är bra att hennes föräldrar har ungdomar i huset som håller dem unga. 


Alexis spenderade snöflingedagen i snowboardrampen i parken. Hon har aldrig åkt snowboard innan men tyckte det var himla kul! Hon var dessutom sjukt duktig på det! 


Dagen efter hade det snöat så mycket så det blev snödag och barnen fick vara hemma ifrån skolan. Zafrina orkade dock inte ha tonåringarna sittandes inomhus så hon skickade ut dem på gården där de byggde snögubbar och igloos och hade snöbollskrig så de klagade inte direkt. 


Samtidigt som tonåringarna precis kommit in för att värma sig fick Zafrina värkar! Det var dags för nytillskott till familjen helt enkelt! 


Först kom en liten pojke! Han fick namnet Zayn och egenskaperna Älskar Naturen och Virtuos. Straxt efter Zayn föddes dock en liten flicka! Ännu ett par tvillingar! Flickan fick namnet Adele och egenskaperna Konstnärlig och God. (Ni vet om att jag ALLTID slumpar barnen egenskaper va?)


Detta råkade även vara Zafrina och Williams bröllopsdag! Nu har de varit gifta i ett helt simsår och det firade de med att bli niobarnsföräldrar! 


Hot daddy! Både Adele och Zayn fick lite mörkare hud än de flesta av deras syskon. 


 

Dagen därpå var det dags för Alexis att bli ungdom! Hon växte upp och fick egenskapen Arbetsnarkoman. Hennes livslånga önskan blev att bli Superstjärna (inte så svårt att gissa kanske) och uppnå nivå 9 inom den Idrottsgrenen. 


Och här är ett familjefoto på familjen som den ser ut just nu. Som ni kanske ser så har jag fortfarande ingen arvinge (blä!) för Adele fick lila ögon men svart hår och Zayn fick bruna ögon men rosa hår. De andra på bilden tror jag ni vet vilka de är vid det här laget. ;) 

PGC
 
 
Maria

Maria

6 juni 2013 13:38

Gud vad kul det är att läsa din PGC älskar den! Nästa barn (hoppas det blir enarvinge) kan heta Afrodite eller Zack? Bara ett tips ;)

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

Sara

6 juni 2013 22:35

Fina namn! Ska spara dem så kanske jag använder dem i framtiden! :)

 
Simmer Nea

Simmer Nea

6 juni 2013 15:01

Hoppas du snart får en arvinge! ;)

http://livetisims.bloggplatsen.se

 
Elina, The Sims Historier

Elina, The Sims Historier

6 juni 2013 17:37

Kanske dags att börja brygga ett Ung På Nytt elixir? ;)

http://thesimshistorier.bloggplatsen.se

Sara

6 juni 2013 22:35

Både William och Zafrina har ju löjligt mycket livspoäng så att få fatt på ett elixir är inget problem! :)

 
Ingen bild

Fanny

6 juni 2013 19:18

Adele var så söt :3 Kan du lägga upp henne på mediafire nu medans hon är småbarn? :)
Hoppas att det snart är dags för en arvinge att komma! För mig var det nästan tråkigt. För första barnet blev arvinge! Haha ;)

Sara

6 juni 2013 22:37

haha! Du kanske inte har samma tur på nästa generation! ;) Visst är Adele söt! Hon är dock inte småbarn i mitt spel längre så kan inte ladda upp henne. :(

 
Nellie

Nellie

6 juni 2013 19:58

Usch vad otur! D: xP

http://nellanssims3.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

6 juni 2013 20:31

Efter att läsa dina inlägg om din PGC blir jag sugen själv på att göra en.

http://novellfoton.blogg.se

Sara

6 juni 2013 22:38

Vad kul att den är inspirerande!

 
Ingen bild

andrea

6 juni 2013 21:29

älskar verkligen att läsa dina PHC fortsätt!! Längtar efter nästa del :D hoppas du får en arvinge snart...stackare

Sara

6 juni 2013 22:39

Vad glad jag blir! Ser fram emot att få börja en ny generation nu, det börjar bli lite enformigt med bara en massa födelsedagar och nya barn nu. :) Kommer ny del imorgon och på söndag!

 
Gräshoppan

Gräshoppan

7 juni 2013 00:01

Men herregud. Börjar det inte bli dags för en arvinge snart?

http://simlii.bloggplatsen.se

Sara

7 juni 2013 08:24

Tycker jag verkligen!

 
Ingen bild

Carro

7 juni 2013 07:55

Vilken otur! Men Zayn och Adele är iaf jättesöta! Måste bara fråga om Adeles hår och kläder går att ladda ner?

Sara

7 juni 2013 08:26

Adeles kläder kommer ifrån Store och håret ifrån Simsxolove.. Tipsade om håret för någon vecka sedan så kolla nedladdningstipsen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards