SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

PGC Generation 2 - Del 7

Av Sara - 30 augusti 2013 19:01

Huset familjen bor i har en inredd vind som jag valde att göra om till Rileys rum. Här tror jag att han kommer att trivas! 


Både Anya och Hayden är helt galna i sin lille pojke och lämnade honom inte ensam många minutrar. 


Riley växte fort och det visade sig att han inte hade de rätta generna för att bli arvinge. Han ärvde Anyas lila ögon men sin mormors hårfärg. 

Medan Anya tar ett glas.. juice(?) så kämpar Riley på med att lära sig gå i Gå-stolen. Anya njuter fullt ut av mammaledigheten även om hon lätt kan bli lite rastlös. 

Anya, som egentligen inte tycker om barn, är helt överväldigad över känslorna för sin son och älskar att busa med honom och få honom att skratta. 

 

Även Hayden är otroligt svag för sin son och busar mer än gärna med honom. 

Det är inte utan att de börjar fundera på att ge Riley ett syskon att umgås med. Anya har ju själv 11 syskon och även om hon inte vill ha fullt så många barn kanske så vet hon hur härligt det är att ha syskon att vända sig till. 

   

En tidig morgon hördes konstiga ljud ifrån Zafrinas sovrum och Anya och Hayden rusade in för att se vad som stod på. Det visade sig att Zafrinas tid på jorden hade tagit slut.. 

Anya blev alldeles förskräckt och kunde inte annat än att skrika rakt ut av sorg. Hennes älskade mamma!

   

Liemannen kom och även fast Zafrina bönade om lite mer tid så var han stenhård. Zafrina hade gjort sitt på jorden och skulle nu försonas med William. 

Jag måste erkänna att det kändes väldigt tomt när Zafrina gick bort för även om William var grundaren i min PGC så har Zafrina liksom varit navet i min PGC så här långt. 

Samtidigt som Zafrina gick vidare så dog familjens ullråtta Dexter. Hayden, som lät Anya vara ifred lite, sörjde ullråttan som alltid varit ett så glatt sällskap. 

Han fick sällskap av självaste liemannen som kunde ta Zafrina utan problem men tydligen är svag för djur.. 

  

PGC
 
 
Ingen bild

Sandra

30 augusti 2013 21:38

Hah, Anya stod och grät över att hennes mamma dött, och typ samtidigt står hennes man OCH liemannen och gråter över deras döda ullråtta .. :P

 
Lollo:D

Lollo:D

30 augusti 2013 22:49

Älskar din PGC. Men jag kom precis på att det var väldigt länge sedan som du gjorde ett inlägg om Russo. Älskar din blogg

http://wwwlollosblogg.blogg.se

Sara

31 augusti 2013 11:40

Det är väldigt länge sedan jag spelade med Russo faktiskt. Kanske skulle ta och göra det någon dag? :)

 
Rolo

Rolo

31 augusti 2013 09:30

Superkul att läsa PGC! Håller själv på med en, och det är faktiskt otroligt kul :D

http://simnation.blogg.se

 
Ingen bild

Lara

31 augusti 2013 09:44

Hej! Jag gillar verkligen din PGC. Men, nu behöver jag lite hjälp. Kan du länka Lära-gå stolen till mig? Hittar den inte på thesims3.com ._.

Sara

31 augusti 2013 11:39

Här är den: http://store.thesims3.com/productDetail.html?productId=OFB-SIM3:60990&categoryId=13145

Den går dock inte att köpa individuellt ännu..

 
Ingen bild

Louise

31 augusti 2013 10:29

kan du inte visa hela huset? som en liten rundtur? :)

Sara

31 augusti 2013 11:38

Absolut! Kan försöka fixa det till i början på nästa vecka! :)

 
Ingen bild

Elina

11 september 2013 23:47

Var har du laddat ner Rileys bebiskläder i andra bilden uppifrån?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards