SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 12 september 2013

TÄVLING!

Av Sara - 12 september 2013 13:15

Är det inte dags för en ny tävling tycker ni? Jo, det tycker jag också! Denna tävling kommer vara lite annorlunda i jämförelse med tidigare tävlingar jag haft och kommer också att ha fler än ett vinsttillfälle. 


Jag tänkte nämligen slå flera flugor i en smäll som man så klyschigt säger och göra dett till en win-win situation! 


För att tävla behöver du göra 2 saker:

1. Gilla min fb-sida HÄR. (Har du inte facebook så är det självklart okej! Jag kommer inte göra några kontroller) 

2. Lämna en kommentar till det här inlägget där du berättar varför du återkommer till den här bloggen. 

Klart!


Vad vinner man då? 

Jo, det kommer finnas fyra olika chanser till "vinst". Det hela hänger på hur bra ni är på att gilla min fb-sida! ;-)

När jag uppnått 75 likes 70 likes på min FB-sida kommer jag att välja ut en slumpmässig person bland kommentarerna som får en önskesim helt efter egna önskemål! 


När jag uppnått 100 likes 80 likes på sidan kommer jag ha en utlottning av The Sims 3 Semesterparadis affischer både på bloggen och på fb-sidan. 


Och när jag uppnått 100 likes då smäller det på riktigt! Då kommer nämligen något som jag får frågor om varje gång jag har frågestund - då avslöjar jag mig själv! Jag har ju hela tiden velat vara anonym här för att det är sims som ska vara i fokus och inte jag. Men, ni är duktiga på google och vill man veta vem jag är och hur jag ser ut som finns svaret bara en googling bort. Därför kommer jag, när jag ser att det börjar närma sig 150 likes att ha en frågestund. Jag vet att det inte var längesen men vi kör igen! Alltid har ni någon fråga på G och sedan kommer jag att svara på frågorna i en video! 


Hänger ni med? Bra! Då är det bara att köra! 

 
 
Ingen bild

Laura

12 september 2013 13:49

Jag är gärna med! Dock har jag inte Facebook längre...

 
Ingen bild

Laura

12 september 2013 13:51

Jag läser din blogg för att du har intressanta inlägg och alltid gör mig spelsugen. Och jag älskar din PGC, jag blir alltid glad när du har uppdaterat!

 
Ingen bild

Wildsims

12 september 2013 14:50

Jag är med! älskar din blogg och bra välskrivna inlägg! Gillar självklart andra simsbloggar också men det var du som gjorde så att jag skapade en egen simsblogg! Älskar alla inlägg och din pgc är sååååå bra!!!! Tyvär har jag ej fb då jag är 11.....

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

12 september 2013 15:05

Åååå vilken kul tävling! Klar jag är med! Har gillat din Facebook sida (gjorde det för länge sedan) Jag återkommer tillbloggen för att du skriver superbra! Kommer med massa bra tips! Upptataerar ofta och bloggen står nästan aldrig stil!!! Därför kommer jag tillbaka!

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Kajsamy

Kajsamy

12 september 2013 15:44

hahah! Såg på Simsgruppen på FB att du la upp en länk till tävlingen och till den här bloggen. Hade ingen aning om att det var du som ägde denna blogg! :) Har läst din blogg ett tag och återkommer för du skriver så bra. Plus alla nerladdningstips du skriver! :)

Fortsätt med bloggandet!

http://https://www.facebook.com/kajsamy

 
Ingen bild

Ida

12 september 2013 15:52

Jag har gillat :) Jag återkommer till din blogg eftersom att du är superbra på alla sätt. Du svarar på alla kommentarer, oftast (vilket inte många simsbloggare gör!), du bryr dig om dina läsare och bloggar för att DU vill det, ingen annan! Det är en grej som jag gillar om dig, de andra är att du gör otroligt välskrivna inlägg, är mogen och kan faktiskt stava, älskar din PGC, men mest av allt fastnade jag här pga att du alltid uppdaterar, oavsett vad, oavsett om det är en liten punkt bara, du uppdaterar iallafall och försvinner inte bara! Du är nr 1 för mig, helt klart!!! :) Älskar din blogg! Varje dag efter skolan kommer jag hem och tittar på datan, direkt in på din blogg <3

 
Maria

Maria

12 september 2013 16:03

Jag började läsa din blogg redan när du startade bloggen!
Du har alltid så intressanta inlägg och jag fastnade direkt för din blogg!
;)

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Albin

12 september 2013 18:14

Vilken bra ide.

 
Ingen bild

Viola

12 september 2013 19:09

Jag läser denna bloggen för att jag ääälskar din pgc! Du tar så mysiga bilder och verkligen låter oss läsare ta del av simmarnas liv.
Också för att du ger superbra tips om nedladdningar och sånt :-)
Ha en underbar dag! Kram!

 
simslight

simslight

12 september 2013 19:17

Jag läser denna blogg för att du är så bra på att skriva inlägg och så gillar jag dina simmar!
:)

http://simslight.bloggplatsen.se

 
Lovisa

Lovisa

12 september 2013 20:50

Kul!
Jag läser din blogg för att det känns som om du bryr dig väldigt mycket om bloggen. Annars skulle inte uppdateringen komma så ofta som de gör. Trots de täta inläggen så är de väldigt välskrivna, varken för korta eller för långa (haaatar onödigt mycket text!)

http://www.tecknaren.devote.se

 
Linn

Linn

12 september 2013 21:08

Vad roligt jag har tyvärr inte facebook, men jag kollar allvarligt din blogg varje dag jag är inne på datorn och du var en av dom första simsbloggarna jag började läsa, älskar även dina välskrivna inlägg.

http://mspwallinn.bloggplatsen.se

 
Vilda

Vilda

14 september 2013 14:29

Jag återkommer till din blogg för att du motiverar mig att fortsätta med min simsblogg även om du inte vet om det själv. Jag kollar in minst... 6 gånger per dag för att se om du uppdaterat.Din Pgc är min absoluta favo på hela bloggen.

http://xThe-Sims-3x.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

15 september 2013 17:10

Jag återkommer till din blogg då jag tycker att den är bra, man får reda på mycket nytt inom sims världen samtidigt som man lär sig nya saker. Och trots att jag tröttnat ganska mycket på sims på senaste tiden för att jag inte riktigt har tid med det (skolan och andra aktiviteter tar sin tid) så tröttnar jag ändå inte på din simsblogg. Via den kan jag hålla mig kvar inom simsvärlden fast jag inte spelar så jätte ofta. Tyvärr så har jag inte FB så jag kan inte gilla din sida där så istället så har jag gillat det här inlägget och hoppas att det på något vis fungerar det med. Tack för en rolig tävling! :)

http://thesims-life.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

8 oktober 2013 16:30

Jag älskar verkligen din blogg! Jag återkommer varje dag och kollar igenom den, även fast du inte lägger upp nått nytt. Jag blir så himla glad när jag ser att du har uppdaterat!
Du varierar jätte bra med dina inlägg, är schysst och skriver mycket intressanta inlägg. Man märker att du lägger ner din skäl på denna blogg och jag uppskattar det verkligen (slår vad om att jag inte är den enda som gör det).
Kramar!

http://bellandirebecca.blogspot.com

 
Ingen bild

Lilly

8 oktober 2013 18:08

Jag är med har dock inte Facebook. Jag har följt din blogg i sen i snart ett år. Jag går in varje dag och kollar efter nya inlägg. Du tipsar om jättebra nedladdningar, är schysst, skriver superbra och det viktigaste av allt du härmar ingen. Du lägger ner hårt arbete här på bloggen och det märks! Jag tror att det är många som gillar din blogg. Du tar väldigt bra bilder som du alltid är noggrann med att de ska bli fina.
Innan jag började läsa din blogg var jag nästan på väg att sluta spela Sims. Det är du som har lärt mig att ladda ner saker.
Det är du som gör att jag vill fortsätta spela Sims. Utan dig hade jag slutat för länge sedan.
Jag skriver inte det här för att vinna. Jag skriver detta för att visa hur mycket jag gillar sin blogg. Och din Pgc är absolut den bästa jag läst. Jag har läst alla avsnitt i ordning sedan i mars.
JAG TYCKER DU ÄR VÄRD EN STOR APPLÅD FÖR DITT ARBETE PÅ DIN BLOGG!
Kram Lilly!

 
Viola

Viola

8 oktober 2013 18:16

Jag har skaffat blogg sen jag skrev att jag ville vara med, jag står med över men skriver in samma motivering här igen så du vet hur du ska få tag på mig om jag nu skulle vinna :-)

Jag läser denna bloggen för att jag ääälskar din pgc! Du tar så mysiga bilder och verkligen låter oss läsare ta del av simmarnas liv.
Också för att du ger superbra tips om nedladdningar och sånt :-)
Ha en underbar dag! Kram!

http://violassims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards