SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

PGC Generation 2 - Del 21

Av Sara - 27 februari 2014 16:00

Det gör mig jätteglad att ni tyckte så mycket om den förra delen som var ur Emilys perspektiv. Den här delen kommer vara som vanligt igen. 

Med många barn i familjen så går det självklart åt mycket mat. Anya försöker därför att laga mycket mat i taget som hon ställer in i kylskåpet så det finns att ta av när barnen är hungriga. 

Toby har spenderat mycket tid med att förbättra sin konstnärliga färdighet och det går riktigt bra för honom. Han verkar dessutom tycka att det är väldigt roligt. 

Frukostarna hemma hos familjen Spark är inte särskilt organiserad. Med så många tonåringar i familjen så är det svårt att få alla att äta samtidigt. Men det sitter alltid någon vid frukostbordet när man kommer ner på morgonen. Fördelen med en stor familj!

Samma kväll som Riley flyttade ut så kom Emily hem med sin son, Lucas. Familjen hade då ansträngt sig för att göra iordning rummen ordentligt. 

Freya fick flytta in i Rileys gamla rum och hon trivs jättebra. Hon tyckte det var lite märkligt de första nätterna eftersom hon aldrig har haft ett eget rum innan. Hon och Emily har alltid delat. 

Lucas fick en egen hörna i Emilys rum och Emily blev så nöjd när hon fick se vad hennes familj åstadkommit. 

När Emily kommit hem från sjukhuset efter ett par dagar så kände hon sig som en helt annan människa. Hon funderade mycket över hur hennes sons liv skulle bli med så unga föräldrar och oroade sig lite. Precis som alla andra mammor gör. 

Några dagar efter hemkomst kom Noah och hälsade på för första gången. Det var lite stelt mellan Emily och Noah men Noah var himla gullig mot Noah och hade köpt honom en leksaksgiraff. 

          

Trots att mycket fokus legat på Emily senaste tiden så stannar ju inte tiden för de andra familjemedlemmarna för det. Samma kväll som Noah hälsat på så var det födelsedagskalas för trillingarna! Först ut var Julie.. 

 

.. som blev en mycket vacker ung kvinna! Hon fick egenskapen Aldrig Naken och hennes livslånga önskan är att bli Storfilmskompositör. Visst blev hon vacker?! Vem av föräldrarna tycker ni att hon liknar mest?

            

Efter Julie var det dags för Toby och man kan minst sagt säga att man ser att de två är tvillingar! Så himla lika varandra! Toby är kanske liiiiite mer lik Hayden än Julie. Toby fick egenskapen Perfektionist och hans livslånga önskan är Konstnärlig Mästare. 

       

och sist men inte minst var det Milos tur! Milo är min personliga favorit av trillingarna och han fick egenskapen Karismatisk och hans livslånga önskan är Honungstunga, gyllene fingrar. 

Visst ser han stolt ut när han tittar på sina yngre systrar? :) 

Även om det är en stor omställning för Emily så är hon en väldigt bra mamma till Lucas och tar hand om honom utan speciellt mycket hjälp från familjen. 

Även Milos flickvän Rita har fyllt år och här passar han på att flörta lite med henne. De är perfekta tillsammans! Önskar nästan att Milo var min arvvinge så jag kunde få spela med de två istället.  

Tiden går, som ni säkert vet vid det här laget, fort hemma hos familjen Spark och innan de vet ordet av är det dags för Lucas första födelsedag! Självklart var hans pappa Noah där och firade honom. 

Och då passade de på att ta ett familjefoto såklart! Här har ni hela familjen: Toby, Julie, Freya, Hayden, Anya, Milo och så Emily och Lucas längst fram. Eftersom Riley flyttat hemifrån är han inte med på bilden. (De tonåringar som växte upp till ungdom finns att ladda ner om ni klickar på deras namn.)

Och som ni ser så har lilla Lucas både rosa hår och lila ögon så arvvingen i G.4 är redan klar innan ens Emily blivit vuxen..  

PGC
 
 
Ingen bild

Anna

27 februari 2014 17:04

Gillar verkligen din PGC! :)♥

 
Ingen bild

Anonym

27 februari 2014 18:00

Jag tycker att Julie är mest lik sin mamma. Coolt att du fick en arvvinge innan Emily blivit ungdom. Hur många dagar har föräldrarna till Emily och dom andra innan dom blir gamla?:)

Sara

28 februari 2014 10:28

Emily & Freya blir nog vuxna i nästa avsnitt tror jag. Hayden och Anya har jag dålig koll på men jag tror det är ett tag kvar. :)

 
Ingen bild

Cherrys Sims

27 februari 2014 19:00

Har aldrig hänt mig att arvvingen varit den första att födas. Vilken tur :o

Sara

28 februari 2014 10:27

haha, det var väl på tiden. Anya är ju barn nr 12 och Emily är barn nummer 6. :)

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

27 februari 2014 22:35

Åh! Gen.4 föddes också på första försöket i min PGC!

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Sara

28 februari 2014 10:26

Visst blir man paff?!

 
Alice på Simssystrarna

Alice på Simssystrarna

27 februari 2014 22:44

Åh, bebissängen och "namnskyltarna" över! Var kan jag hitta de?
Så fina simmar! *_*

http://simssystrarna.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

28 februari 2014 06:21

Så söt Lucas blev! WCIF Lucas hår

 
Ingen bild

Anonym

2 mars 2014 10:32

Var har du fått sparkdräkten ifrån? Och frisyrerna???

Sjukt fin blogg och Asbra pgc

 
Ingen bild

Natta

7 mars 2014 12:43

Tack för en gryn pgc och blogg! Keep the good shit up för grym är du!

Sara

7 mars 2014 19:14

Tack så jättemycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Skapa flashcards