SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 4 april 2014

Idag är det Simsdeluxe tvåårsdag!

Av Sara - 4 april 2014 17:14


Idag är det TVÅ ÅR sedan jag fick för mig att skapa min blogg! Dessa två år har varit så otroligt roliga och lärorika och jag tror att det här året kommer bjuda på många roliga saker i och med lanseringen av nya simsdeluxe, releasen av The Sims 4 och massor av spelande! För att fira dessa två år och att lanseringen av den nya sajten är runt hörnet så har jag dels tidsinställt inlägg som kommer dyka upp i helgen och så tänkte jag har en hejdundrande GIVEAWAY! 

Tre personer kommer få möjligheten att välja varsitt valfritt expansionpaket eller prylpaket! Jo, det är helt sant! Dessutom har jag en hel hög plumbobdiadem som några vinner som tröstpris. 

För att delta ska du bara följa ett enkelt steg - lämna en kommentar där du skriver om ett Simsdeluxe-minne! Berätta vilket inlägg som du tycker varit din favorit. 

Ni har från och med nu till och med söndag 11.45 på er. 12.00 kommer jag publicera ett inlägg där jag berättar vilka som vinner, håll utkik här då för det gäller att vara snabb! 

Lycka till! 
  

Och grattis till bloggen - HURRA! HURRA! HURRA! 

 
 
Fanny

Fanny

4 april 2014 17:42

Men grattis! Så himla roligt! :D Jag ska nog inte vara med i tävlingen dock, har redan de spel jag vill ha, men lycka till till alla andra :)

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Laura

4 april 2014 18:54

Hej och Grattis! :-)
Jag älskar alla dina PGC-inlägg, men min favorit hittills är nog det ur Amys perspektiv.

 
Alva

Alva

4 april 2014 19:24

Grattis <3
Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för några månader sen, och det gick till såhär: Jag var inne på en simsblogg och hittade en länk till din, och blev helt kär i simmen i din header! Så himla fin :D sen läste jag typ egenom alla dina inlägg, som jag gör med alla bloggar... ehheheh... Det jag kanske gillat att läsa om mest måste vara din PGC, så himla kul att läsa om.
Hoppas din blogg kommer finnas i många år till, du är bäst :D
mvh // Alva

http://www.alvaunicorn.blogg.se

 
Sims3flickan

Sims3flickan

4 april 2014 19:24

Grattis till 2 år!
Hmm, jag har alltid gillat det inlägget du skrev om Joey & Quinn. Så det är min favorit!

Jo, om man skulle vinna, så är det så att jag är iväg med kören från klockan ca 10.00 till 13.30-14.00 bara då du vet.

http://Sims3flickan.bloggplatsen.se

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

4 april 2014 19:25

Opps, jag skrev fel URL. Jag har kommentaren över

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
arasen

arasen

4 april 2014 19:30

åh va roligt! :) Grattis till två år!

Jag gillar det mesta med bloggen, men min personliga favorit är nog PGC Generation 2 - Del 20 (När Emily fick reda på att hon var gravid) Jag älskar hennes hår haha..

http://arasen.blogg.se

 
Ingen bild

Alva01

4 april 2014 21:05

Grattis till två år på bloggen!
Det bästa inlägget måste vara det du skrev om Emily när hon blev gravid. Jag bara älskar hur du skriver ur Emilys perspektiv. Väldigt bra skrivet :) <3

 
Cherry

Cherry

5 april 2014 00:42

Åh vad kul! Grattis och ser nu fram emot helgen :D

http://chesims.blogspot.com

 
Ingen bild

Vilja

5 april 2014 00:49

Grattis!

Jag har alltid tyckt att dina inlägg om önskesimmar varit roliga. Men i december mindes jag att du gjorde en sim med en bakgund jag berördes av. Det var Clara summer... för när jag var yngre var jag själv med om en liknande olycka, och nu känns inte vatten så trygt längre. Men det var så kul att se någon annan "fast det är en sim" ha samma problem.

Hejdå! Och tack för en bra blogg.

 
Violassims

Violassims

5 april 2014 07:07

Stort grattis till två år! :D
Hoppas din blogg finns kvar länge till. :)

http://violassims.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

5 april 2014 09:16

Grattis grattis! Jag är nog en av få som har följt dethär bloggen sen den startade!
Det är faktiskt ganska häftigt!

Mitt favvo minne är nog när du la ut Feline Hale så man kunde ladda ner henne
Och när du för första gången visade vem du var =}

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
HappySimmer

HappySimmer

5 april 2014 09:29

Grattis till 2 år med bloggen!! :D

Jag tycker nog bäst om på din blogg när du skrev om Joey och Quinn. Dom var så söta tillsammans. :) . Men såklart så tycker jag också väldigt mycket om din PGC!

http://happysimmer.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Erica

5 april 2014 09:29

Hej. Först vill jag säga grattis till 2 år på denna blogg. Mina favorit inlägg är nog dina PGC inlägg men den ur Amys perspektiv var nog bäst. Om du kom på det var de genialiskt. Det var väldigt intressant att läsa om och jag har inte sett någon annan som har gjort det

 
Ebbolella

Ebbolella

5 april 2014 09:38

Jag har följt din blogg i snart över ett år, och dom absolut bästa inläggen är PGC inläggen och Joey & Quinn! =)
Är helt förtrollad av dina inlägg, så svårt att bara välja ett inlägg då! ;)
Du får verkligen inte lägga ner din blogg, du är har den bästa sims bloggen jag läser.
Kramis <3

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
Ebbolella

Ebbolella

5 april 2014 09:40

*Du har den bästa sims bloggen jag läser* ska det stå! ;)

http://ebbolella.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

CLARA

5 april 2014 09:40

HURRA!
Jag har inte hängt med dig så himla länge, ett knappt halvår. Men mitt bästa minne var när din arvinge föddes i din PGC, hur glad du blev!

Ha det bra!

 
Ingen bild

Sanna

5 april 2014 09:49

Hej! Grattis först och främst:)

Av alla simsbloggar jag har läst så älskar jag just dina recensioner på alla spelen!
De ger en så bra information och om man är tveksam kan man alltid kolla upp din blogg. När jag har köpt spel så har jag alltid kollat just recensioner och sett om de är värda att köpa, och jag fastnar alltid hos dina.

Lycka till i fortsättningen med bloggen, KRAM!

 
Ingen bild

Emma

5 april 2014 09:52

Mitt bästa minne från din blogg är nog att jag hittade hitt och blev helt kär i din PGC och alla dina simmar alla är så sjukt fina!

 
Ingen bild

Tove

5 april 2014 09:55

Mitt bästa minne var när du lägger upp Veckans posepacks! Behöver alltid tips på posepacks så det är perfekt för mig! Tack för alla superbra tips. Grattis på 2-årsdagen!

 
Jonas

Jonas

5 april 2014 09:58

När du hade designat simmar till Universitetsliv och gav mig inspiration till att göra det själv.

http://jonasbelf.blogspot.se

 
Ingen bild

Fanny A

5 april 2014 10:26

Grattis, grattis i efterskott bästa Simsdeluxe!
Jag har läst din blogg väldigt länge, och mitt favorit minne är nog stunden då jag lyckades komma in på din simsblogg.
Det fick mig att bli sjukt inspererad och ville spela mer, lära mig mer och läsa mer!
Tusen tack för att du har din blogg! ;)

 
Summer Sims

Summer Sims

5 april 2014 10:34

Grattis! :)
Jag tycker att det är svårt att välja bara ett inlägg.. Men något jag alltid har gillat är familjen Russo. Jag gillar hur du skriver i Alexias perspektiv, och att det blir som en dagbok :)

Men ett speciellt inlägg jag gillade vad när du la upp inredningsvideon när du gör om huset i Lucky Palms! Jag älskar ditt sätt att inreda så jag blev jätteglad när jag såg att du hade lagt ut en video :D

http://summersims.blogg.se

 
sofie

sofie

5 april 2014 10:34

Grattis!

Jag brukar gilla inlägg där du berättar om nya spel, men det bästa minnet var absolut när Emily förstod att hon var gravid i PGC del 20! Jag älskar verkligen hur Freya bara: "Okej, i'm out of here"! =)

http://sofiethesims3

 
Ingen bild

Lilly

5 april 2014 10:52

Hej Sara!
Mitt favoritinlägg är din guide till hur man laddar ner CC till spelet. Jag har aldrig tidigare vågat eller fattat hur (haha) och din guide var den absolut bästa när jag hade googlat (TACK!). Mitt spel blev SÅ mycket roligare efter att ha lärt mig få in mods och CC så spelar myyycket mer sedan dess. :) Efter att ha hittat Simsdeluxe så har jag inte kunnat låta bli att typ läsa igenom hela bloggen (eh tog ett tag lol) och följa dig på bloglovin för det är den bästa Sims-bloggen! :D Kram Lilly / confusion_queen@hotmail.com

 
Ingen bild

Jomo

5 april 2014 11:13

Grattis! :D Har många bra minnen men! Om jag nu måste välja så var det i din PGC del 20! Och Freyas kommentar.... *sitter och njuuuuter*
xD Sen är ju förvisso allt på din blogg bra, när det kommer till den saken....

 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

5 april 2014 11:18

Grattis på två-årsdagen!
Mitt bästa simsdeluxe-minne...? Jag gillar ju en massa av dina familjer och inlägg, men mitt "favoritminne" är väl när du startade din PGC för ett tag sen. Jag hade precis upptäckt det här med simsbloggar, och kunde i prinicip INGENTING om sims, och hade aldrig hört talas om PGC.. Det inlägget gjorde mig ändå inspirerad till att försöka, och jag vet väl inte riktigt om det räknas, men alla minnen jag har med den PGC:n, till exempel min första arvinge, eller när arvingen i Generation 10 föddes, är ju ändå tack vare simsdeluxe.

Så därför är väl det absolut första PGC-inlägget mitt favoritinlägg, även om jag har flera stycken som fastnat på minnet :-)

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Cassandra

5 april 2014 11:45

Jag har alltid älskat dina PGC inlägg! I love them*! kramizzar

 
Mandarinen

Mandarinen

5 april 2014 11:46

Grattis! ❤
Jag gillar när du tipsar om nedladdningar, fast dina PGC-inlägg tycker jag nog mer om. ;)

http://sims4mandarin.bloggplatsen.se

 
Rolo och Ida

Rolo och Ida

5 april 2014 11:51

Graaattis så himla mycket till 2 år!
Vårt bästa simsdeluxeminne avr när vi preics kommit till GameX 2013, och sett att det fanns en simshörna. Vi sprang runt och nördade oss, och sedan upptäckte vi att du stod där vi simshörnan.... Det var verkligen en av de bästa dagarna i våra liv, och det var väldigt kul att träffa dig!

När vi för första gången hittade hit till bloggen, så var det första inlägget som vi såg ett inlägg ur din PGC, och vi båda fastnade direkt! Dessutom tipsar du alltid om bra nedladdningssaker :D

http://simnation.blogg.se

 
Veronica

Veronica

5 april 2014 12:02

Grattis till 2år, det är stort!
Mina favorit inlägg är dina historier, när jag läser dom så får jag inspiration att spela igen. Då jag inte har så många spel så tappar jag inspirationen lätt och då brukar jag läsa historierna. Så du är en stor inspiration källa :D

http://nattstad.se/verroniicaa

 
Ingen bild

Mikaela

5 april 2014 12:04

Grattis till två år!
Har det verkligen gått så lång tid, kommer ihåg när du startade den och jag blev jätteglad att ha en sims blogg som faktiskt passade in på mitt eget spelande, med tips och simmar! Fastnade direkt för familjen Davis, det är verkligen så kul att läsa dina historier.
Och ja, detta med favorit inlägg är så himla svårt. Gillar så många, men tillslut bestämde jag mig för din PGC Generation 2 del 20 - Ur Emilys synvinkel, riktigt roligt att få läsa ur en sims synvinkel, för det är ju så man själv spelar.

Detta har du gjort så otroligt bra, och jag är så glad för din skull!
Hoppas det fortsätter i många år framåt!

Grattis igen! ;) /Mikaela

 
Ingen bild

Princess Tilda

5 april 2014 12:30

Hej och grattis, verkligen! Är en "tyst läsare" om man kan kalla det så, men någon gång får man väl träda fram. ;)

Jag älskar verkligen att läsa om "mitt spel". Därför är nog inlägget http://simsdeluxe.bloggplatsen.se/2014/01/25/10503766-ur-mitt-spel-familjen-nnamani/ mitt favorit. Rolig, intressant familj!

Tack tack!

 
Ingen bild

Matilda

5 april 2014 12:47

Grattis!!

Jag har alltid gillat dina PGC inlägg, det var i princip de som inspererade mig till att starta en egen simsblogg och skriva om mina egna familjer (den ligger nere just nu, men jag ska försöka få igång den igen). Favoritinlägg.... Hmmm... Det är ju så svårt att välja, som sagt tycker jag om din PGC. Första inlägget var nog extra intressant, det är ju det som gör att man antingen vill fortsätta läsa eller inte. Och jag läste igenom alla inlägg på en kväll efter det, så man kan väl säga att det var ett bra inlägg ;)

 
Ingen bild

Ebbalisa

5 april 2014 13:58

Jag tyckte nog det bästa var generation 2 del 20 i din pgc💕 det var så kul att läsa ur Emilys perspektiv jag hoppas verkligen att det kommer fler sånna inlägg. Kramar från mig

 
Kaka - SIMSING

Kaka - SIMSING

5 april 2014 14:33

Grattis på SimsDeluxe's tvåårsdag, Sara! Jag har - som du säkert vet - läst din blogg ganska länge nu. Ungefär lika länge som jag haft min egen blogg... kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittat hit, googlade säkert eller något.

Favoritminne måste väl vara första gången du kommenterade min blogg, eller kanske någon gång när du länkat mig. Uppskattar sådant! Absoluta favoritinlägg måste ändå vara PGC generation 2 del 20, eftersom du skrev på ett nytt sätt och jag fastnade verkligen för det. Egentligen har jag massa andra inlägg jag räknar som favoriter, men just det inlägget var verkligen nytänkande!

http://simsing.blogg.se

 
Siimsalabiim [The Sims 3]

Siimsalabiim [The Sims 3]

5 april 2014 14:36

Mitt bästa minne från din blogg är nog inlägget med nedladdningstipset om hudtonen från Chisims. Jag hade länge letat efter en matt och (någorlunda) realistisk hudton och så dyker ditt inlägg upp och tonen är bara så perfekt. Precis vad jag ville ha. Tack för det.
Jag tycker även om dina simmar och din PGC.
xo
/Johanna

http://siimsalabiim.blogg.se

 
Ingen bild

Kajsa Lundmark

5 april 2014 15:26

Grattis grattis!
Ett minne är när jag först kom till den här bloggen, den fina designen fick mig att läsa vidare. Jag började kolla på nedladdningstipsen, önskesimmarna, din PGC mm. Jag tyckte att du var väldigt duktig, och jag började kolla här varje dag sen dess. Jag har svårt att välja ett favorit inlägg eftersom att alla är väldigt bra och genomtänkta.. Men PGC generation 2 - Del 20 måste vara en av mina favoriter! Tyckte verkligen om när det var ur Emilys perspektiv!♥
Älskar din blogg, grattis igen!!

 
Ingen bild

Agnez

5 april 2014 18:35

Jag älskar verkligen dina senaste inlägg om din PGC då man verkligen märker att du har lagt ner mycket tid :) Hoppas du redan vet att du har en grym blogg! Det var faktiskt din blogg som gjorde så att jag fastnade för sims så pass mycket som nu :D

 
Lovisa

Lovisa

5 april 2014 19:56

Mitt bästa minne var nog när jag kom till din blogg. Jag hittade den från kommentarer på andra bloggar, och tyckte först att simmen på din profilbild (rosa hår och hatt) var jättekonstig, men sedan tyckte jag att hon var fin ;) Hon drog iaf till min uppmärksamhet så det var så jag kom hit :) Mitt favorit inlägg är väldigt svårt att välja ut... men... jag minns tävlingen du hade, fototävlingen med temat du och jag. Den idén tycker jag är så himla fin, och de vinnande bidragen likaså :)

http://tecknaren.devote.se

 
Ingen bild

Anonym

5 april 2014 20:02

När kommer vinnarna? De skulle ju komma klockan 12 idag...

 
Ingen bild

Ebba

5 april 2014 20:24

GRATTIS TILL TVÅ ÅR!!!!
Det bästa minnet jag har från Simsdeluxe är nät jag hittade din blogg och fastnade för den. Jag surfade runt på andra simsbloggar och såg ditt namn där. Först när jag klickade in så tyckte jag att det var en fin och bra simsblogg och tänkte att jag skulle gå in här igen. Jag glömde bort att skriva upp namnet på din blogg och då började jag med ett hektiskt sökande igen. Efter många om och men och många klick hittade jag äntligen tillbaka och sen dess har jag varit fast. Går in varje dag för att se om det är något nytt inlägg och om det inte är det kollar jag igenom äldre inlägg. Jag har varit en flitig besökare i nästan ett och ett halvt år och det kommer antagligen bli många fler. Så det bästa minne jag har här ifrån är när jag hittade din blogg.

Många Kramar,
Ebba

 
Ingen bild

Kokoskakan02

5 april 2014 22:28

Hej!!
Vad roligt med en tävling, kul att du fortfarande håller på med bloggen efter 2 år. Min favorit med bloggen måste nog vara din PGC, älskar hur man blir kär i vissa barn och sen typ gråter när dem flyttar ut. Mina favort "barn" är nog amber eller ambra ( kommer inte ihåg vilken eller om de heter så men den med flickaktigare stil), alexis och julie
Hoppas jag vinner nu (håller tummarna)

 
Ingen bild

Kokoskakan02

5 april 2014 22:39

Bästa minnet kommer här, glömmde det i förra komentaren. Det måste nog vara när jag ( som förut hadde läst början på PGC spark, fram tills william träffar zafina) hittade den andra PGC fliken i menyn, finns ju 2, och insåg att det var fortsättningen på PGCn om william, den PGCn jag älskat, blev fulständigt galen, dels för att jag velat ha en fortsättning på PGCn om william och dels för att det fanns så många nya och, som vanligt, fantastiskt bra skrivna inlägg att läsa. Nu ska jag inte sitta här och skriva ett en killometer långt inlägg, jag ska läsa igenom hela PGC spark (igen, haha)

 
Ingen bild

Denise

5 april 2014 22:47

Grattis till 2 härliga år! Mitt bästa minne är att jag aldrig kommer glömma PGC-Spark när William och Zafina träffades, om de inte hade träffats skulle man aldrig ha följt alla spännande avsnitten med deras barn, barnbarn m.m Läser om alla avsnitt från första början och den är så spännande med fina simmar. Sluta aldrig med det du gör för du är jätteduktig! :)

 
Ingen bild

Linnea A

5 april 2014 22:53

GRATTIS!! Jag har följt din blogg i några månader, och blev typ kär i din PGC.. Så jag läste igenom alla PGC inlägg och downloadstips och sånt. Jag kan nog inte välja ut det bästa inlägget för alla är så bra.. Längtar tills den nya hemsidan är färdig!!!!<3.<3

 
Ingen bild

Jenny

6 april 2014 07:49

GRATTIS TILL 2 ÅR!<3
Och vad roligt med en tävling!
Jag älskar alla dina pgc inlägg. Så mitt favorit inlägg är helt det som du skrev ur Emilys perspektiv. Jag liksom fastnade helt för sättet du skrev på. Du har verkligen talang och borde skriva mer såna inlägg.
Mitt andra favoritminne är nog när jag hittade till din blogg för ungefär 1 år sedan. Jag kommer ihåg att jag var inne och kollade lite på andra simsbloggar. Sedan gick jag in på kommentarerna och så hade du kommenterat. Så jag klickade på länken och kom hit. Jag fastnade direkt för inläggen, designen och mycket mer. Sedan dess har jag gått in här och kollat nästan varje dag för att se om det har kommit ett nytt inlägg.
Det här är min absoluta favorit simsblogg!

 
Ingen bild

Simiisen ;))

6 april 2014 09:56

Hej! Älskar din blogg, men mest av allt så älskar jag din pgc. Tycker det var bra när du skrev ur Emilys perspektiv, men även i de andra inläggen där du skriver utförligt och intressant! Jag hittade din blogg i somras ungefär.. Jag läste de flesta inläggen och kollade i alla kategorier, och jag fastnade direkt för Joey och Quinn! Hade varit kul om du började skriva på de igen! Men jag väljer pgc generation 2 del 20 som mitt favorit inlägg/minne! ;) Btw, grattis!!

 
Cassandra

Cassandra

6 april 2014 11:23

Hej, jag skrev en väldigt kort kommentar igår, men det var för att jag trodde det var igår som tävlingen avslutades. GRATTIS TILL TVÅ ÅR! Jag har inte följt din blogg så länge, kanske bara ett halvt- ett år, men mina favoritinlägg är dina PGC inlägg. Särskilt generation 2 del 19-21
I LOVE THEM! Kram:)<3

http://cassandramyylly.wordpress.com

 
Ella

Ella

6 april 2014 17:18

Grattis till två år! ♥
Jag vet att jag blev 'lite sen' (Eftersom att utlottningen redan är slut), men jag har följt din blogg i ungefär ett år nu, och jag gillar den jättemycket så ville liksom bara dela med mig om vad jag tycker..!De inlägg du gör som är roligast att läsa måste jag nog säga att det är PGC:n, tycker att det är fasligt kul att läsa de! Det bästa minnet måste ändå vara när jag väl hittade hit. Fastnade direkt för hur simmarna såg ut, och läste bara igenom alla inlägg (oops, sånt händer). Aja, hursomhelst ville jag bara säga grattis (även om jag skrev hur långt som helst men whatever)..! (:

http://plumbbobs.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Skapa flashcards