SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Russo: Kapitel 2 - Oväntat besök

Av Sara - 18 november 2012 16:57


Jag vaknade tidigt morgonen därpå av att Baloo drömde och därmed också buffade på mig. Han får egentligen inte sova i sängen men han brukar lägga sig där när jag somnat. Iallafall, jag kände av frossan från när jag gått och lagt mig och huvudet bultade. Jag såg ingen annan utväg än att sjukanmäla mig. 



De var så tillmötesgående på sjukhuset, bad mig krya på mig och sa att de skulle maila lite journaler jag kunde gå igenom. Jag bestämde mig för att gå ner och ta något att äta. Det var väldigt tidigt ännu och solen hade inte hunnit gå upp. 


När jag satt ute på altanen så såg jag helt plötsligt ett väldigt starkt sken. Sedan dök en grön figur upp bredvid mig. Jag blev lite rädd men samtidigt också lite nyfiken. Figuren stod bara bredvid mig och tittade utan att säga någonting. Det var en mycket märklig situation. När jag sen gick in för att slänga juicepaketet följde den efter mig in i köket. 


Helt plötsligt började den prata. Berättade för mig att bra saker snart skulle hända. Den var väldigt engagerad i sitt prat och även om jag förstod vad den sa så kunde jag inte svara. Detta var ju helt otroligt! Någon form av utomjording stod i mitt kök och berättade för mig att jag inte skulle oroa mig för framtiden. 


Innan jag visste ordet av så var figuren borta och jag stod där som ett fån. Jag antog att det var någon form av yrsel jag fått av febern även om jag mådde helt okej och kände mig feberfri. 


Jag bestämde mig för att ta en dusch för att kvickna till lite. Ändå kunde jag inte få den där figuren bort från näthinnan. Helt galet. Men ju längre tiden gick på dan ju otroligare kändes det. 

Senare på dagen ringde Dustin mig och frågade om jag ville ses i parken. Jag tyckte det hela lät lite märkligt eftersom jag visste att han var gift med Angelica och det inte som att det var en vanlig "hänga-i-parken-och-äta-korv" -träff han var ute efter. Jag kände mig dock mycket bättre och tackar ju inte ofta nej till att se lite människor så jag tackade ja och åkte till parken. 


Dustin var redan där när jag dök upp och vi pratade lite om allt möjligt. Han bjöd mig sedan på en läsk innan vi gick ner till fontänen. Där bad han om ursäkt och fortsatte ursäkten med "Du är en av de vackraste kvinnorna jag sett men jag kan inte göra detta mot Angelica." Sedan försvann han. 


Där stod jag ensam kvar i parken. Eller ensam var jag inte, det var ganska mycket folk som samlats för att titta på kvällens fyrverkerier. Jag ryckte mest på axlarna åt hela incidenten. Det gjorde ju inte så mycket, jag var ju trots allt inte speciellt intresserad av Dustin. Jag stannade kvar för att att titta på fyrverkerierna. 


När jag kom hem sen började jag tänka mer på vad som helst och blev faktiskt ganska sur över att han släpat mig till parken och sen bara dumpat mig. Jag surade i några minuter innan jag kollade på klockan och insåg att det verkligen var dags att hoppa i säng för att orka med morgondagens arbete. Inte hade jag kollat de mailade journalerna heller..   

 
 
prosimmers

prosimmers

18 november 2012 17:59

läskigt emd ailen :P

http://prosimmers.bloggplatsen.se

 
SimsSandra

SimsSandra

18 november 2012 19:36

Jättebra del! Och intressant också. :)

http://simssandra.bloggplatsen.se

 
saga

saga

18 november 2012 20:21

Bra del, men läbbig alien! :D

http://rampljus.bloggplatsen.se

 
Yaren

Yaren

18 november 2012 22:14

Jättebra del!
Hör inte inlägget men jag har en fråga,
Du berättade ju i ett inlägg om manicken byta aktiv sim i Ändra Stad, men jag fattar inte hur man gör..
Kan di berätta i ett inlägg..

http://Yarensims3.bloggo.nu

Sara

20 november 2012 21:08

Det kan jag göra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards