SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Inspirationsbrist

Av Sara - 13 juni 2013 17:07

POFF sa det. Så försvann min simslust. Jag är så sjukt oinspirerad just nu. Har varken lust att spela sims eller blogga och det är ju ni som blir lidande och jag är så himla ledsen för det. Har startat min PGC-familj i princip varje dag den här veckan men får liksom inget ut av det. Just nu är den urtrist att spela på. Typ alla deras ungar är barn och det händer ingenting. Jag är helt enkelt inne i en svacka. De brukar försvinna ganska fort men det är därför det är så tyst här. 


Random bild från Semesterparadiseventet.   


Jag har dock varit inne och svarat på massor av frågor bland kommentarerna så kolla där om du ställt en fråga! :) 


Tänkte att ni kanske har något förslag på vad jag ska skriva om? Har du något önskemål? Något som inte kräver att jag ska öppna mitt spel och spela för just nu har jag ingen inspiration till det. Men kanske något tema på ett nedladdningsinlägg eller någon guide eller så. Alla förslag är välkomna! 

 

Tack för att ni fortsätter titta in här, ni är bäst! 

 
 
Lollo:D

Lollo:D

13 juni 2013 17:48

Hoppas lusten kommer tillbaka snart, älskar att höra om din PGC. Om du inte vill spela sims kanske du kan göra en 30 dagars utmaning?
//Lovisa;-)

http://wwwlollosblogg.blogg.se

 
Ingen bild

Pebbles

13 juni 2013 18:26

Synd att det blev tråkigt att spela och blogga men det händer alla, så oroa dig inte för det :) Något som jag verkligen skulle vilja ha är en guide för hur man fixar sparfiler som blivit korrupta i sims, du vet dem som slutar på .bad ? Om det är något du vet hur man fixar såklart, du ska ju inte behöva plöja igenom hela internet för svar på den frågan :P

 
Simmer Nea

Simmer Nea

13 juni 2013 18:35

Det var ju ett tag senn du gjorde en frågestund? ;)

http://livetisims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vera

13 juni 2013 18:41

Ett inlägg med nedladdningstips på kläder till tonåringar? :)

 
Ingen bild

SimsSmulan

13 juni 2013 18:57

En massa bra nedladdningar! Hår, kläder, skor, acessoarer till alla åldrar :)

 
Ingen bild

jojjooo

13 juni 2013 19:18

Kan du skriva om hur man installerar moden woohooer?

 
Ingen bild

Em

13 juni 2013 19:46

De mods som du använder?
Synd att du hamnat i en simssvacka jag älskar
din PGC och din blogg för den delen med! :)

Ps. Vet du någon längdmod?

 
Ingen bild

Anonym

13 juni 2013 21:18

Jag brukar också ha såna dagar men ett litet tips (som jag brukar använda) är att ha den snabbaste hastigheten på och göra något annat som att läsa en bok, då styr simmarna sig själva:)
Efter ett tag, när jag gjort så, brukar min simslust komma tillbaka!

 
Ingen bild

Anonym

13 juni 2013 21:21

Nedladdningstips om: tatueringar, coola kläder, annorlunda accessoarer, skor, lyxiga kläder och så. Och moddar:)

 
Ingen bild

smilkratersims.blogg.se

13 juni 2013 22:05

Tråkigt för dig, men det kommer komma tillbaka, kanske spela på någon annan familj ett tag för att få mer inspiration, eller flytta med pgc familjen? Det brukar få mig att komma igång igen att spela.

Jag skulle gärna vilja se nerladdningstips på barnsaker, leksaker, kläder, möbler :)

Tycker om din blogg mkt och går in här dagligen för att se om det kommit något nytt.

Ta hand om dig!

 
chaos

chaos

13 juni 2013 22:15

En 30 dagar challenge verkar ju vara lite populärt bland de flesta simsbloggar just nu, det kanske vore något? Eller som någon innan skrev, en frågestund? :)

http://chaossims.blogg.se

 
Kia

Kia

14 juni 2013 09:54

Älskar bloggen måste bara säga det först!
Men jag skulle vilja ha en guide eller något liknande om "hur man får fler än 8 simmar i ett hushåll" går det till sims 3 förresten?

Kram

http://thesims3-ts3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

14 juni 2013 12:34

Låååååångt nedladdnignsinlägg om frisyrer och kläder till småbarn och tonåringar?(då det är så himla svårt att hitta det)
Och så kanske du kan börja med veckans posepack???

 
Ingen bild

Anonym

14 juni 2013 12:36

Ha ett inlägg med massor med olika moddar.

 
Maria

Maria

14 juni 2013 12:44

Du kanske kan förklara hur man spelar olika challenges? T.ex Runaway Teen Challenge fattar inte riktigt den. =)

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
yolanda

yolanda

14 juni 2013 14:21

Kanske ett nedladdnings inlägg med saken från filmer/böcker? Har letat länge efter bra HP kläder/saker. ;)

http://yoyothesimmer.bloggplatsen.se

 
Swirlsims

Swirlsims

14 juni 2013 17:55

Det skulle vara kul att läsa om din moddar! :) :D

http://swirlsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Sandra

14 juni 2013 18:45

Kan du inte skriva om att det kommer en ny livesändning den 18?

 
Queenofsims

Queenofsims

15 juni 2013 16:47

Gör gärna ett längre inlägg med massa nedladdningar! Det vore kul.

http://queenofsims.blogg.se

 
Ingen bild

Lina

16 juni 2013 14:04

Jag tycker det vore kul om du kunde skriva om nån rolig utmaning (förklara reglerna och så), som inte är särskilt känd. Tycker utmaningar är väldigt roliga. ^^

 
Ingen bild

simmaren

16 juni 2013 20:06

kan du inte ha nedladdnings tips på typ poser för barn och småbarn?

 
Ingen bild

Madde

16 juni 2013 20:17

Frågestund?:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards