SimsDeluxe

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

PGC Generation 1 - Del 24

Av Sara - 25 juni 2013 10:00

   

Slapparedagen är här och den vill William fira tillsammans med hela sin familj! Så han ringde upp alla sina barn och bjöd in dem till ett poolparty! 


Först i poolen var Zander som råkade snubbla på trampolinen och gjorde ett riktigt magplask. 

Eftersom Zafrina bemästrat matlagningsfärdigheten var det hon som stod vid grillen. Hon valde att bjuda på lax eftersom vissa barn inte äter kött. 


De första gästerna att komma var Ambra och hennes man Jamil och Zion! 



William välkomnade alla till poolpartyt och bad dem känna sig hemma vilket inte var något större problem eftersom det varit alla barnens hem tidigare. I bakgrunden ser vi att även Zachary har anslutit sig. 





Zafrina var jätteglad över att se så många av sina barn på samma gång! Tjejen i rosa bikini är Ava. 




Mot kvällningen utmanade de yngre barnen sina storasyskon på vattenballongskrig! Först var det bara April, Ava och Zander.. 


Senare anslöt sig även Zion och Zebastian och ännu senare var också Alexis och Ambra med och kastade vattenballonger. 


William njöt av att få umgås med så många av sina barn och passade på att prata lite med sin förstfödde. Zachary blir snart vuxen sim och William och han är ju arbetskamrater så de pratade mycket jobb. 


 


Mycket sent på kvällen, nästan vid midnatt, kom Adele och Zayn hem från sina internatskolor! William ville att de skulle vara kvar där med Zafrina ville ha hem sina tonåringar så det fick bli så. Här är Adele, visst är hon söt? Tycker hon är ganska lik William! När de växte upp till tonåringar fick Adele egenskapen Romantisk och Zayn fick Vegetarian


   

På morgonen sen var det dags för Zanders födelsedag! Han var mycket nöjd med detta för han visste att han om bara några dagar skulle få flytta hemifrån och börja sitt liv på egen hand. 



 

Alla hemmaboende syskon firade honom innan de sprang iväg till skolbussen. I bakgrunden ser ni Zayn som också han är tonåring nu såklart. 


 

Zander växte upp och fick egenskapen Fostrande. Hans livslånga önskan är "Bada i Pengar".   Vi får väl se hur det blir med den saken.. 

PGC
 
 
Ingen bild

Klara

25 juni 2013 14:46

Hej Sara! :) Vad är sliders och vad är mods?

 
Ingen bild

mspvillan

25 juni 2013 15:34

Till Klara.
Sliders är så att man kan fixa ansiktet mer.
Mods är kan vara olika, men det är att det gör något i spelet som det inte har från början typ.

 
Candoris

Candoris

25 juni 2013 17:33

Oj vad lika Zachary och Zion är! O_O Hu vilken stor familj! :D

http://thesimsblogg.wordpress.com

 
Ingen bild

Moi

25 juni 2013 20:55

Hej Sarah!! Varje gång jag kollar din blogg, vill jag spela TS3.
_MEN_ varje gång jag ska skapa en sim kraschar det. Vet du varför? Jag har dessa expansionspaket: Husdjur
Övernaturligt

 
Ingen bild

Millie

25 juni 2013 22:02

vad är lösenordet till Chloe Roost? :)Tycer att hon är väldigt fin! :D

 
sqlinda

sqlinda

26 juni 2013 14:37

Det är inte långt kvar innan William och Zafrina går bort! Kommer sakna dem allra mest :-(

http://sqlinda.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Stina

26 juni 2013 17:07

Åh, så himla bra!

Vill gärna ha nästa del så snart som möjligt (haha!). Du äger på att skriva!

 
SimsSmulan

SimsSmulan

29 juni 2013 04:14

Åh va jag kommer saknar Zafrina och William :(

Men å andra sidan så lär det ju komma en ny sim som jag gillar lika mycket! :D

http://simssmulan.bloggplatsen.se

 
Hilda

Hilda

30 juni 2013 15:37

Vad kommer Zanders hår ifrån när han var tonåring?

http://happysims.bloggplatsen.se

 
Fanny-Cecilia

Fanny-Cecilia

2 juli 2013 10:01

Åh vad kul med pgc :)

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 maj 2014 00:00

Nämen, kikar du in här fortfarande? Dags att bokmärka om, ändra i dina favoriter och bloglovin-avfölja. Jag hänger nämligen numera på simsdeluxe.se, häng med dit!  ...

Av Sara - 27 april 2014 19:00

Jag har pratat om det i evigheter nu och ni har tålmodigt väntat. Jag har märkt hur statistiken sakta men säkert sjunkit och jag förstår verkligen om ni ledsnat och trott att allt bara var bra. Men nu, ÄNTLIGEN, kan jag berätta för er att mitt flyttp...

Av Sara - 6 april 2014 12:00

    Oj, vad många det var som deltog i min giveaway! Nu har jag dragit tre lyckliga vinnare som vinner valfritt spel!    Och vinnarna är:    1. Alva "Grattis <3Mitt favorit minne på din blogg är nog när jag började läsa den för någr...

Av Sara - 6 april 2014 11:15

Laura Beck önskad av Jonas "Laura har alltid varit den utstötta tjejen, under högstadiet skar hon sig så mycket så hon nästan dog. Som tur var så räddade hennes bror henne innan hennes hjärta gav upp! Så hon har haft besök hos psykologer och sjukhu...

Av Sara - 5 april 2014 15:51


I det här inlägget tänkte jag berätta lite om vad som kommer hända med Simsdeluxe i framtiden. För även om det är jag som rattar inlägg och så vidare så skulle det inte vara någon mening med det om inte du läste. Alla ni fantastiska läsare är drivkra...

Välkommen!

   Vad kul att just du hittat hit! Förhoppningsvis gillar du The Sims precis lika mycket som mig. Simdeluxe drivs av mig, Sara och jag är 21 år gammal och har spelat och älskat sims sedan urminnes tider. Här delar jag med mig av bilder ifrån mitt spel, tips på nedladdningsbart innehåll, nyheter i simsvärlden och MYCKET mer! Vill du veta mer om mig kan du klicka här. Annars så är det bara att börja klicka runt och läsa inlägg. Välkommen! 

Självklart finns även jag på Thesims3.com! Du hittar mig under smeknamnet egogiirl 

Fråga mig om The Sims

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer dock att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat.

- Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

- Titta gärna i min FAQ innan du ställer din fråga. 

Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

Skicka endast samma fråga en gång.

- Jag är ingen datorexpert och kan inte svara på avancerade frågor om prestanda, kraschingar etc.
Ha tålamod! Vissa frågor är svårare än andra att svara på men alla frågor besvaras!

- Tjat om nästa "Familjen Davis" avsnitt raderas alltid utan svar.

- Jag svarar gärna på frågor om kläder/hår/smycken/etc mina simmar har men försök vara så precis som du kan och länka gärna till ett inlägg där man kan se det du söker. 

                                    /Sara

 

360 besvarade frågor

Sök i bloggen

Snabblänkar

Följ mig på Sociala Medier

 

 

 

 

 

Innan du kommenterar!

Jag tycker det här jättekul med kommentarer men tänk gärna på detta innan du skickar iväg din kommentar:
- Fråga endast om saker som rör inlägget ifråga. Har du en fråga om något annat - ställ den i frågerutan.

- Det räcker om du skickar din kommentar en gång. Spam raderas.

- Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

- Jag har ingenting emot reklam men det skall ske med måtta! 

- Ha tålamod! Jag svarar på alla kommentarer med frågor men ibland kan det ta lite tid.

- Letar du efter något jag haft på någon bild eller en speciell sak du vill att jag ska leta reda på/skriva om som inte rör inlägget kan du önska det i det HÄR inlägget.

- Innan du ställer frågor får du gärna läsa min  med vanliga frågor. 

 - Innan du ställer en fråga får du gärna läsa min FAQ med vanligt ställda frågor. 

Kategorier

Senaste inläggen

Simsbloggar jag läser

Arkiv

Tidigare år

Copyright

COPYRIGHT 
 2012-2013 SimsDeluxe

All bild och text i den här bloggen är, om inte annan källa uppges, skapade av SimsDeluxe och får ej kopieras utan tillstånd eller källanvisning. 


Ovido - Quiz & Flashcards